پیام تبریک رئیس شورای شهرستان به مناسبت دهه کرامت

پیام تبریک رئیس شورای شهرستان به مناسبت دهه کرامت
یعقوب موحدی، رئیس شورای اسلامی شهرستان به مناسبت دهه کرامت و روزی که با نام «دختران» نامگذاری شده پیامی منتشر کرده است که در ادامه می آید:
***
بسمه تعالی
« این دختران‌اند که دلسوز و مددکار و با برکت‌اند.» / پیامبر رحمت حضرت محمد (ص)
میلاد خجسته بانوی کرامت، فرزند بابرکت موسی بن جعفر (ع) و مظهر عفاف و پاکی روح و اخلاق حضرت فاطمه معصومه (س) ، و آغاز دهه‌ی پربرکت و معنویِ «کرامت»، بهانه‌ای زیباست که قشر فرهیخته و فعال «دختر» در جامعه اسلامی مورد تکریم واقعی قرار گیرند. اینجانب از طرف شوراهای اسلامی شهرها و بخش‌های لارستان این میلاد باسعادت و دهه پربرکت را به همه مردم شهرستان به‌ویژه دختران و بانوان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
به‌طور قطع دختران جامعه ما با الگو قرار دادن زنان بزرگی همچون حضرت فاطمه زهرا (س) ، حضرت خدیجه کبری (س) ، حضرت زینب (س) و نیز حضرت فاطمه معصومه (س) ، تأسی به مادران و دختران صبور شهدای والامقام، و مهم‌تر از همه «حفظ حجاب و پاکدامنی» می‌توانند مدارج علمی و فرهنگی و اجتماعی را بهتر و پرشتاب‌تر طی کنند.
با توجه به اینکه حدود نیمی از جمعیت فعال جامعه و شهرستان لارستان را دختران تشکیل می‌دهند، باید بکوشیم به بهانه‌ی چنین مناسبت‌هایی برای این قشر گرامی و محبوب رسول الله (ص) ، امکانات و شرایط بهتری فراهم کنیم تا بتوانند در عین حفظ تقوا و عفاف، استعدادهای بیکران خود را در زمینه‌های گوناگون علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به منصه ظهور برسانند.
در پایان ضمن تبریک مجدد این ایام خجسته، از درگاه پروردگار کریم می‌خواهم همه بانوان و دختران عزیزمان در پناه حضرت زهرا (س) و بانوی کرامت حضرت معصومه (س) ، تحت لوای مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری‌های حضرت آیت الله خامنه‌ای از گزند انحرافات و شیاطین روزگار مصون باشند و بتوانند بیش از پیش در پیشرفت مادی و معنوی جامعه خویش نقش‌آفرین باشند. ان‌شاءالله 
کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهرستان لارستان آماده دریافت هرگونه پیشنهاد و نظرات شما بانوان فرهیخته شهرستان است و درصدد است تا محلی برای همفکری و انسجام این قشر بزرگوار تشکیل دهد. ما را در این خیر و مهم یاری فرمایید.
یعقوب موحدی/ رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان
نوشته پیام تبریک رئیس شورای شهرستان به مناسبت دهه کرامت اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

پیام تبریک رئیس شورای شهرستان به مناسبت دهه کرامت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog