چگونه گزارش بنویسیم و روایت کنیم؟/ نخستین دوره آموزشیِ «خانه مطبوعات لارستان» برگزار می شود

چگونه گزارش بنویسیم و روایت کنیم؟/  نخستین دوره آموزشیِ «خانه مطبوعات لارستان» برگزار می شود
نخستین دوره آموزشی خانه مطبوعات لارستان، با همکاری موسسه فرهنگی هنری هفت برکه گراش با موضوع «گزارش نویسی و روایتگری» برگزار می شود.
این کارگاه آموزشی بخشی از برنامه های خانه مطبوعات لارستان به مناسبت روز خبرنگار است که از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز جمعه ۱۵ مردادماه امسال در سالن دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می شود.
گزارش کامل‌ترین فرم رسانه‌ای، ساختار گزارش، طراحی تا پیاده‌سازی گزارش، از گزارش کوتاه تا گزارش پیگیرانه، گزارش و ادبیات، زاویه‌ دید در روایت، روایتگری و بی‌طرفی رسانه‌ای و روایت‌های چند رسانه‌ای از جمله سرفصل های این کارگاه نیم روزه هستند که «محمد خواجه پور»، مدیر رسانه های موسسه هفت برکه گراش و «مسعود غفوری» دانشجوی دکتری ادبیات انگلیسی دانشگاه تهران آنها را تدریس می کنند.
بنا به اعلام خانه مطبوعات لارستان، هریک از شرکت کنندگان در این کارگاه، گواهینامه این دوره را نیز دریافت خواهند کرد. همچنین بنا بر این اطلاعیه، هزینه شرکت در دروه مذکور برای هر یک از اعضای خانه مطبوعات مبلغ ۱۰ هزار تومان و برای دیگر خبرنگاران، مسئولان روابط عمومی ادارات و سازمان ها و دیگر علاقه مندان، ۳۰ هزار تومان اعلام شده است.  متقاضیان برای شرکت در این دوره لازم است برای نام نویسی با «فرزاد قناعت پور» رئیس خانه مطبوعات لارستان و با شماره ۰۹۳۸۱۸۴۱۶۲۷ تماس بگیرند.

نوشته چگونه گزارش بنویسیم و روایت کنیم؟/ نخستین دوره آموزشیِ «خانه مطبوعات لارستان» برگزار می شود اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

چگونه گزارش بنویسیم و روایت کنیم؟/ نخستین دوره آموزشیِ «خانه مطبوعات لارستان» برگزار می شود


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog