اسکنر عنبیه گلکسی نوت ۷ فقط هم گوشی را آنلاک نمی‌کند

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی
سامسونگ دیشب رسما از پرچم‌دار جدیدش رونمایی کرد. همانطور که می‌دانستیم، گلکسی نوت ۷ یک اسکنر عنبیه چشم دارد. این اسکنر فقط هم قرار نیست برای آنلاک کردن گوشی استفاده شود. قابلیت‌های مختلفی برای اسکنر عنبیه‌ی گلکسی نوت ۷ در نظر گرفته شده است.
می‌توان از اسکنر عنبیه چشم، روی سرویس Samsung Pass هم استفاده کرد.
در حالی که تصور می‌کردیم اسکنر عنبیه‌ی چشم با استفاده از عینک یا در محیط‌های کم-نور کار نکند، سامسونگ گفته است که حتی در محیط تاریک و زمانی که عینک به چشم دارید، می‌توانید گوشی را با اسکنر عنبیه چشم آنلاک کنید.
به غیر از قابلیت آنلاک کردن گوشی، سامسونگ یک پوشه به اسم Secure Folder در گلکسی نوت ۷ قرار داده است که فقط با استفاده از اسکنر عنبیه‌ی چشم باز می‌شود. می‌توانید در این فولدر، عکس‌های، ویدیوها، افراد یا نوشته‌های شخصی خودتان را قرار دهید. حتی امکان قرار دادن اپ‌ها هم در این فولدر وجود دارد.
اگر از مرورگر اینترنت سامسونگ هم استفاده می‌کنید، احتمالا می‌دانید که می‌توان با استفاده از حسگر اثر انگشت، در سایت‌های مختلف لاگین کرد. روی گلکسی نوت ۷، می‌توانید اسکنر عنبیه چشم را جایگزین حسگر اثر انگشت کنید.
سامسونگ هم‌چنین گفته است که می‌توان از اسکنر عنبیه چشم، روی سرویس Samsung Pass هم استفاده کرد. یعنی می‌توانید با استفاده از اسکنر عنبیه، خریدهای خودتان را تایید و پرداخت کنید.
به نظر شما، آیا اسکنر عنبیه چشم، قابلیتی کارآمد در گوشی است یا حسگر اثر انگشت هنوز هم برای گوشی‌های هوشمند کافی است؟
منبع: Phone Arena

مطلب اسکنر عنبیه گلکسی نوت ۷ فقط هم گوشی را آنلاک نمی‌کند برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

اسکنر عنبیه گلکسی نوت ۷ فقط هم گوشی را آنلاک نمی‌کند


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog