دانلود انیمیشن کارتونی The Angry Birds Movie 2016

The Angry Birds Movie 2016 انیمیشن سینمایی در ژانر اکشن , کمدی می باشد که توسط استودیوی Rovio Entertainment ساخته شده است . در انیمیشن کمدی 3D پرندگان خشمگین سرانجام متوجه دلیل خشم پرندگان خواهیم شد . فیلم ما را به یک جزیره پر جمعیت از شادی می برد . در این بهشت Red که یک پرنده ی خشمگین با مشکل کنترل عصبانیت است , Chuck سریع و Bomb فرار از جمله کارکترهای اصلی این فیلم هستند . زمانی که جزیره توسط خوک های رمزآلود مورد توجه قرار می گیرد . حال این وظیفه به عهده ی پرندگان است تا از هدف حضور خوک ها در جزیره مطلع شوند .

سایر توضیحات : با توجه به اینکه پیش از این انیمیشین های کوتاه زیادی درباره پرندگان خشمگین ساخته شده بود ، می شد انتظار این را داشت که با فیلمنامه و داستان به مراتب منسجم تر و جذاب تری مواجه باشیم.فیلمنامه ای که برای ساخت اولین انیمیشن بلند و پر هزینه این مجموعه در نظر گرفته شده، دارای ظرفیت های لازم برای نام پرندگان خشمگین می باشد و شخصیت های بامزه این داستان نیز به واسطه فیلمنامه توانسته اند آنطور که انتظار می رفت بر پرده سینما بدرخشند . صداپیشگی بازیگران مشهوری نظیر جیسون سودیکیس و بیل هدر نیز توانسته به جذابیت شوخی های انیمیشن بیفزاید و با اینکه اغلب این شوخی ها برای افراد کم سن و سال ساخته شده اما صداپیشگی بسیار خوب بازیگران حداقل توانسته حال و هوای خاصی به این شوخی ها دهد .

مشخصات دیگر انیمیشن کارتونی The Angry Birds Movie 2016 :
– ژانر : انیمیشن
– کارگردانان :  Clay Kaytis , Fergal Reilly
– شرکت سازنده : Rovio Entertainment و Columbia Pictures
– محصول کشور : ایالات متحده – فنلاند
– تاریخ تولید : 2016
– تاریخ انتشار : 2016
– مدت زمان : 98 دقیقه
– زبان پخش : انگلیسی
– زبان پخش : فارسی
– کیفیت نمایش :  720p BRip & 1080p BRip & 1080p BluRay
– فرمت فایل : MKV
– زیرنویس فارسی : دارد
– زیرنویس انگلیسی : دارد
– پیوند : IMDB
به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 
The Angry Birds Movie 2016

دانلود انیمیشن کارتونی The Angry Birds Movie 2016


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog