دیوارهای شهر لامرد مزین به فرهنگ بومی

لامــــرود- رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان لامرد در این خصوص در گفتگو با خبرنگار لامرود اظهار کرد: هدف از اجرای این کار خلاقانه، جلوه بخشیدن به سیمای بصری شهری، استفاده از تخصص هنرمندان بومی در زیباسازی شهری، ایجاد تنوع و محیط شاداب شهری صورت گرفت.
 
سلمان هاشم پور همچنین اضافه نمود: انجام این اثر هنری با همکاری شهرداری لامرد و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان لامرد با توجه به وجود برخی دیوارهای قدیمی بدمنظر در معابر شهری شهر و لزوم ساماندهی و زیباسازی این دیوارها، صورت گرفته تا سطح دیوارهای فوق را، با اجرای نقاشی دیواری تغییر دهیم.
وی خاطر نشان کرد: یکی از ارکان زیباسازی شهر، نقاشی های دیواری آن شهر هستند که موجب زیبایی شهر و تزریق روح شادابی به شهروندان میگردد و به همین منظور، این انجمن با همکاری واحد زیباسازی شهرداری لامرد بر آن است تا در آینده نزدیک، طرح زیباسازی معابر شهری به وسیله نقاشی های دیواری را در برخی نقاط شهر لامرد اجرائی نماید.
هاشم پور همچنین یادآور شد: این نقاشی با استفاده از رنگ آکرولیک در متراژ ۹۰ متر با طراحی سرکار خانم فاطمه عباسی و نظارت و سرپرستی اجرای سرکارخانم زهرا خواجه و تیمی متشکل از هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی در مدت زمان یک هفته اجرا شد.
رئیس انجمن هنرهای تجسمی لامرد از همکاری های دیگر با شهرداری لامرد گفت و اظهار داشت: المان شهدای جهاد سازندگی طراحی شده که بزودی در محل بلوار جهاد شهر لامرد نصب خواهد شد.
{{g:83}}
 
گفتنی است انجمن هنرهای تجسمی شهرستان لامرد در مدت زمان ۱۸ ماهه فعالیت خود توانسته موفقیت های مناسبی را کسب نماید.
نوشته دیوارهای شهر لامرد مزین به فرهنگ بومی اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

دیوارهای شهر لامرد مزین به فرهنگ بومی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog