۶۳ درصد از راه‌های روستایی شهرستان لامرد بهسازی شد

لامـــــرود- حمیدرضا طالعی از آسفالت 63 درصد از راه‌های روستایی تحت پوشش این اداره کل خبر داد و اظهار داشت: شهرستان‌های لارستان، لامرد، مهر، خنج و گراش تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی لارستان هستند که از این میان 1650 کیلومتر مربوط به راه‌های روستایی است.
وی با بیان اینکه آسفالت راه‌های روستایی در از جمله برنامه‌های این اداره کل است، گفت: تاکنون 1050 کیلومتر از این راه‌های روستایی آسفالت شده و 600 کیلومتر دیگر برای آسفالت باقی مانده است.
معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی لارستان با بیان اینکه جاده‌های روستاهای بالای 20 خانوار در اولویت آسفالت شدن هستند، افزود: از میزان راه‌های باقی مانده تنها 40 کیلومتر در محدوده روستاهای بالای 20 خانوار هستند که توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان آسفالت می‌شوند.
طالعی خاطرنشان کرد: هر چند با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در مورد زاد و ولد و تشکیل خانواده و یا تقلیل خانوارها این آمار در سال‌های مختلف متفاوت بوده است ولی می‌توان به طور نسبی همین آمار 40 کیلومتر را ارائه کرد.
وی درباره تعیین تکلیف آسفالت روستاهایی که زیر ۲۰ خانوار جمعیت دارند، تصریح کرد: این امر در حیطه وظایف اداره کل راه و شهرسازی تعریف نشده و باید دیگر دستگاه‌های مرتبط در این مورد اظهار نظر و اقدام کنند.
معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی لارستان درباره آسفالت راه‌های روستاهای گردشگری منطقه بیان کرد: اطلاعات ما نسبت به روستاهای گردشگری تنها روستای کریشکی از بخش بیرم است  و این روستا از جمله روستاهای آسفالت شده است.
وی عنوان کرد: در این باره روستای مشخص دیگری به ما معرفی نشده است هرچند  که پس از معرفی‌های صورت گرفته برای آسفالت این روستاها باید از سوی نهادهای مربوط اعتبارات لازم تامین و دستور آن به اداره راه و شهرسازی ابلاغ شود.
منبع: تسنیم
نوشته ۶۳ درصد از راه‌های روستایی شهرستان لامرد بهسازی شد اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

۶۳ درصد از راه‌های روستایی شهرستان لامرد بهسازی شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog