رئیس دانشگاه پیام نور:همکاری پیام نورهرمزگان با دانشگاه های خارجی

جنوبی ها
بندرعباس – ایرنا- رئیس دانشگاه پیام نورهرمزگان گفت: این دانشگاه با نظارت مدیریت مراکز بین الملل دانشگاه پیام نور کشور در حال مذاکره برای همکاری با دانشگاه های سایر کشور ها همچون آلمان و چین برای برگزاری دوره های مشترک ارشد و دکترا است.


محسن دیانت چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : مذاکره با نمایندگانی از دانشگاه های کشور چین پیشرفت خوبی داشته و امید می رود هرچه زودتر به نتیجه برسد.
وی ادامه داد : دایر کردن مقطع ارشد و دکتری رشته های مدیریت خطوط کشتیرانی ، مدیریت صادرات و واردات ، مدیریت تجارت بین الملل از جمله رشته های در نظر گرفته شده برای این همکاری ها است.
وی اظهار داشت: همچنین در این مذاکرات راه اندازی دانشکده علوم و فنون دریایی دانشگاه پیام نور در بندرعباس مطرح و طرح اولیه آن تهیه شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان اضافه کرد : اجرایی شدن این برنامه که می تواند نقش مهمی در افزایش فعالان هرمزگانی در عرصه دریا داشته باشد به یک سال زمان نیاز دارد.
بنا به گفته رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان ، راه اندازی دانشکده زبان و ادبیات چینی نیز در این مذاکره ها مطرح شد که امید می رود راهکار های عملی آن بزودی تدوین شود.
دیانت اظهار داشت: دانشگاه پیام نور هرمزگان درحال حاضر دارای 12 هزار دانشجو ، 65 عضو هیات علمی ، 300 مدرس و 14 مرکز و واحد آموزشی است.
نوشته رئیس دانشگاه پیام نور:همکاری پیام نورهرمزگان با دانشگاه های خارجی اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

رئیس دانشگاه پیام نور:همکاری پیام نورهرمزگان با دانشگاه های خارجی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog