صرفه جویی روزانه50 مگاوات برق درهرمزگان با تغییر ساعت کار اداری

جنوبی ها
بندرعباس- ایرنا – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: اجرای طرح تغییر ساعت کار اداری، سبب صرفه جویی روزانه 50 مگاوات در مصرف برق این استان شده است.


 
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، علی رئوفی چهارشنبه افزود: طرح تغییر ساعت کاری ادارات در هرمزگان با هدف مصرف بهینه انرژی در فصل تابستان از اول مرداد آغاز شد که دراین مدت سه درصد در مصرف برق استان صرفه جویی شده است.
وی با اشاره به اینکه طرح تغییر ساعت کاری ادارات درهرمزگان تا پایان شهریور ادامه دارد ، بیان داشت: قرار بود این طرح در ماه های تیر و مرداد امسال اجرا شود که به علت دیر رسیدن نامه وزارت نیرو در مرداد و شهریور اجرا می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: ساعات کاری ادارات در ماه های مرداد و شهریور در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6 و 16 دقیقه صبح تا 14 و 15 دقیقه بوده و پنجشنبه ها نیز تعطیل است و پیش بینی می شود در سال آینده نیز این طرح در ادارات استان اجرایی شود.
بر اساس آمارها،مصرف برق در یک روز کاری در هرمزگان دوهزار و 22 مگاوات و در روز تعطیل یکهزار و 761 مگاوات است.
از ابتدای تابستان امسال نیز بیشترین دمای هوا در هرمزگان در شهرهای بندرعباس ، بستک و میناب به ترتیب48، 47 و 49 درجه سلسیوس بود.
هرمزگان دارای 150 دستگاه اداری است.
نوشته صرفه جویی روزانه50 مگاوات برق درهرمزگان با تغییر ساعت کار اداری اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

صرفه جویی روزانه50 مگاوات برق درهرمزگان با تغییر ساعت کار اداری


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog