کیفیت دوربین گلکسی نوت ۷ را در تصاویر نمونه‌اش ببینید

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی
شرکت سامسونگ دیشب با سر و صدای زیادی از گلکسی نوت ۷ رونمایی کرد. این گوشی، هنر ساخت گوشی را از سوی سامسونگ به تصویر کشیده است. گلکسی نوت ۷ از نظر سخت‌افزاری کاملا شبیه به گلکسی S7 ساخته شده؛ طوری که از پردازنده‌ی اصلی گرفته تا دوربین، مشخصات سخت‌افزاری گلکسی نوت ۷ و گلکسی S7 یکسان است.
درست مثل گلکسی S7 با یکی از بهترین دوربین‌های موبایلی طرف هستیم.
گلکسی نوت ۷ یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارد. دیافراگم لنز این دوربین برابر با f/1.7 است. دوربین جلویی این گوشی هم ۵ مگاپیسکل دقت دارد و دیافراگم‌اش همان f/1.7 است.
با تمام این اوصاف، مشخصات تا زمانی که نتیجه‌ی نهایی را نبینید، خودشان را ثابت نمی‌کنند. در نتیجه سامسونگ خودش رسما تصاویر نمونه‌ای از دوربین گلکسی نوت ۷ منتشر کرده است. سامسونگ نگفته است که آیا این تصاویر، به هرگونه‌ای دستکاری شده‌اند یا نه، اما می‌دانیم که توسط دوربین گلکسی نوت ۷ گرفته شده‌اند.
با این که هنوز هم برای نتیجه‌گیری نهایی زود است و باید خودمان گوشی را به دست بگیریم و توسط آن عکس بگیریم، باز هم با نگاه به تصاویر می‌توانیم بگوییم که درست مثل گلکسی S7 با یکی از بهترین دوربین‌های موبایلی طرف هستیم.
می‌توانید در ادامه، نمونه‌ی تصاویر عکس‌های گلکسی نوت ۷ را ببینید. برای دیدن تصاویر در سایز اصلی، آن‌ها را ذخیره یا جداگانه باز کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
منبع: Phone Arena

مطلب کیفیت دوربین گلکسی نوت ۷ را در تصاویر نمونه‌اش ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

کیفیت دوربین گلکسی نوت ۷ را در تصاویر نمونه‌اش ببینید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog