ویدیوی معرفی رسمی گلکسی نوت ۷ را ببینید

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی
گلکسی نوت ۷ معرفی شد و حتما در پرسه‌زنی‌ها در فضای مجازی، به اخبار زیادی مربوط به این فبلت برخورد کرده‌اید. البته بسیاری از اخبار، عکس‌ها و ویدیوها حرف تازه‌ای برای گفتن ندارند.
در شرایطی که همه‌جا حرف از نوت ۷ است، داغ و دست اول بودن اخبار اهمیت بسیار بیش‌تری دارد. مهم‌تر از این‌ها اعتبار منابع اخبار است. در این‌جا ویدیوی معرفی رسمی نوت ۷ را می‌بینیم که در کانال یوتیوب سامسونگ منتشر شده است.
در این ویدیو سامسونگ همه‌چیر را درباره‌ی طراحی نوت ۷ می‌گوید؛ از ظاهر دستگاه گرفته تا سازگاری با هدست‌های واقعیت مجازی آینده.
در این ویدیو در مدت‌زمانی نزدیک به سه دقیقه سامسونگ همه‌چیز را درباره‌ی طراحی فبلت پرچم‌دارش می‌گوید. طراحی ظاهر و بدنه‌ی دستگاه، تغییراتی که در قلم S Pen ایجاد شده، ضد آب بودن بدنه و قلم، فناوری اسکنر عنبیه‌ی چشم، کیفیت HDR ویدیوها و بسیاری ویژگی‌های دیگر از جمله چیزهایی هستند که در این ویدیوی معرفی رسمی به آن‌ها اشاره می‌کند.
یکی از امکاناتی که سامسونگ در ویدیو روی آن تاکید می‌کند، سازگاری نوت ۷ با هدست‌های واقعیت مجازی جدید است. سامسونگ می‌گوید با نوت ۷ می‌توانید با سبک‌ترین و راحت‌ترین هدست واقعیت مجازی در دنیای اطراف غوطه‌ور شوید و تجربه‌ی بازی در دنیای ۳۶۰ درجه را داشته باشید.
با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و این ویدیو را با زیرنویس فارسی ببینید.
document.createElement('video');
https://mag.digikala.com/wp-content/uploads/2016/08/Note-7-N-SUB.mp4
منبع: YouTube
مطلب ویدیوی معرفی رسمی گلکسی نوت ۷ را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

ویدیوی معرفی رسمی گلکسی نوت ۷ را ببینید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog