ساخت مجتمع گردشگری ۱۰ میلیاردی «گراش لند» کلید خورد

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:
ساخت مجتمع گردشگری ۱۰ میلیاردی «گراش لند» کلید خورد
با حمایت اداره کل راه و شهرسازی لارستان از بخش خصوصی زمینه احداث مجتمع بزرگ گردشگری در گراش فراهم شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مهندس محمدرضا باقری فرد مدیرکل عنوان داشت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و در شرایط موجود یکی از دغدغه ها و تلاش جدی این اداره کل، ایجاد بسترسازی درجهت حمایت ازسرمایه گذاران بخش خصوصی و اشتغال زایی و همچنین رونق اقتصادی منطقه می باشد.
وی  با بیان اینکه این اداره کل خود را مکلف بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی  می داند و براین باور است که حمایت های این چنینی به خوبی می تواند زمینه ساز فرصت های شغلی و خلق ایده های جدید در راستای توسعه منطقه خود باشد.
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان:  احداث مجتمع گردشگری گراش لند با سرمایه ای بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال و به همت بخش خصوصی و پیگیری های ویژه مهندس افشانی استاندار محترم فارس در زمینی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع در گراش اجرایی شد.
وی در خصوص کاربری مجتمع این چنین تصریح کرد: ۹۰ درصد از زمین مذکور به فضای سبز و و امکانات تفریحی مدرن اختصاص یافته و قابلیت استفاده شبانه روزی برای عموم مردم را به همراه دارد. جانمایی ۱۰ درصد باقیمانده نیز به فضای سرپوشیده جهت بازی های سالنی و خدمات مرتبط و با نیاز سنجی شرایط اقلیمی راه اندازی شده همچنین بخش مراکز تفریحی و سرگرمی این مجتمع نیز با نگاهی متفاوت و با قابلیتی برای سطوح مختلف سنی به ویژه کودکان و نوجوانان طراحی شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خاطر نشان کرد: زمین این پروژه از سوی اداره کل راه و شهرسازی لارستان و پس از اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیربط و طی مراحل قانونی به صورت استیجاری و به شرط تملک می باشد.
نوشته ساخت مجتمع گردشگری ۱۰ میلیاردی «گراش لند» کلید خورد اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

ساخت مجتمع گردشگری ۱۰ میلیاردی «گراش لند» کلید خورد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog