افزونه تولید خودکار تصویر شاخص برای نوشته ها

سلام دوستان
 
موضوع آموزش:
تا بحال به این فکر کرده اید که روز به روز استفاده از محتوای چندرسانه ای بیشتر میشود. به این فکر کرده اید که چرا بیشتر از تصاویر استفاده میشود. دلیلش واضح است، تصاویر میتوانند هزار صفحه را در یک آن به کاربر بیان کنند. مگر نه اینست که میگویند هزار صفحه نیز نتواند تصویری را آنگونه که هست به نمایش در آورد. بله برای استفاده از کیفیت مفهوم یک تصیر باید خود تصویر را نمایش داد. امروزه نیز اگر میبینید که بسیار زیاد از تصویر استفاده میشود دلیلش اینست که میتواند کاربر را جذب کند. اما کاربران چگونه جذب مطلب و نوشته ما میشوند؟ در این آموزش وردپرس همراه ما باشید
   سطح جدیدی از امینت با iThemes Security
افزونه وردپرس ساخت تصاویر شاخص Auto Post Thumbnail
هماهنگونه که پیش تر در همین نوشته عرض کردیم تصاویر نقش مهمی را بازی میکنند و در محتوای ما جایگاه مهمی دارند. چگونه میشود از تصاویر استفاده نکرد در حالی که اصل کار تصاویر بوده و فقط نوشته ها را برای بیان چند و چون کار استفاده میکنیم. به همین دلیل باید از تصاویر در نوشته ها بهره گرفت. یکی از بخش های اصلی نوشته های ما، ابتدای نوشته و نماد نوشته است که موضوع نوشته را شامل میشود که تصویر مربوط به این قسمت را تصویر شاخص میگویند.
برای اینکه از تصاویر شاخص استفاده کنید بهتر است همیشه نویسنده، یک تصویر بسیار شیک و با کیفیت و حجم مناسب را برای تصویر شاخص در نظر بگیرد. تمامی قالب وردپرس ارائه شده توسط فریش نیز همیشه در کنار ویرایشگر خود وردپرس، بخشی دارد که میتوان در آنجا تصویر شاخص را به نوشته اضافه کرد. البته این ویژگی مشترک تقریبی تمام قالب ها بوده و کمتر قالبی پیدا می شود از این قابلیت استفاده نکند.
اما کارکرد این افزونه وردپرس به این شکل است چس از نصب و فعال سازی، تمام نوشته های وبسایت شما را آنالیز میکند. پس از این کار، اگر یکی از نوشته های شما تصویر شاخص نداشته باشد این افزونه اولین تصویر درون نوشته را به عنوان تصویر شاخص، انتخاب کرده و تنظیمات خود را اعمال میکند و البته به این شیوه اولین تصویر نوشته های شما دوبار استفاده شده و در کنار این هم شاید با تصویری تکراری باعث رنجیده شدن کاربرانتان را در پی داشته باشد که به هر حال میتواند دلیل حالتی ناخوشایند شود.
   اسلاید سازی حرفه ای با Meta Slider
اما از این افزونه وردپرس میوان به بهترین شکل بهره گرفت زیرا تصاویر نوشته های بدون تصویر شاخص شما را پیدا کرده و برای آن تصویر شاخص درج میکند. همین موضوع برای بهینه سازی وبسایت شما بسیار بسیار مهم است.
 
افزونه وردپرس Auto Post Thumbnail
   دریافت مستقیم Auto Thumbnail
   مشاهده مشخصات
تشکر از تمامی همراهان عزیز، امیدواریم از  آموزش وردپرس استفاده لازم رو برده باشید.
منبع: فریش تم – ارائه دهنده:   قالب  بازی وردپرس – قالب  شخصی وردپرس – قالب گرافیکی وردپرس

افزونه تولید خودکار تصویر شاخص برای نوشته ها


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog