راه اندازی سیستم رای گیری پپیشرفته و ایجکسی

سلام دوستان؛
موضوع آموزش:
خب میدانید که همیشه ایده های خلاقانه نیز در پس مشتی از ایده های دیگر هستند و این باعث میشود که گاها این ایده ها در پس پرده نیز بمانند و هیچ وقت آشمار نشوند. در کنار وبسایت های امروزی که سکویی مناسب برای انتشار داده ها و اطلاعاتمان است ما میتوانیم بخش هایی را نیز در دسترس همگان قرار دهیم تا به شکلی زیبا همه در نظر دهی پیرامون مسئله ای خاص شرکت کنند. برای همین منظور افزونه وردپرس امروز را برای معرفی جهت راه اندازی سیستمی انتخاب کردیم که بتواند یک سیستم رای گیری را براه انداخت. پس همراه ما بمانید.
   انتشار خودکار محتوا در لینکداین
افزونه وردپرس سیستم رای گیری WP-Polls
یکی از محبوبترین افزونه ها در وردپرس است که البته در موضوع خود نیز آمار جالب توجهی دارد. آیا این موضوع برای بیان کارایی این افزونه وردپرس در راه اندازی یک سیستم رای گیری کافی نیست؟ یکی از قابلیت های بسیار مهم این افزونه وردپرس خاصیت زنده بودن است و برای استفاده از این افزونه نگران سازگاری آن با قالب وردپرس خود نباشید، نگران رسپانسیو بودن آن نیز باشد، ویژگی برتر این افزونه در بهره گیری از قابلیت ایجکسی است که در لحظه میتواند واکنش گرایی خود را نمایش داده و پاسخگوی رفتار متقابل کاربر باشد.
این افزونه وردپرس را میتوانید برای رای گیری در وبسایت وردپرس خود استفاده کنید. میتوان از این افزونه در صفحات و نوشته ها نیز استفاده کرد و به این صورت شما میتوانید در نوشته های سفارشی خود از این گونه ابزارها به بهترین نحو ممکن بهره ببرید. اگر چه نوع رایج استفاده از چنین ابزارهایی نیز بهره گیری از یک ابزارک برای سیستم رای گیری است و این افزونه نیز ابزارک خود را ارائه میدهد تا بتوان از آن بهتر استفاده کرد. حتی میتوان چند سیستم رای گیری را راه اندازی کرد که شما از کاربرانی بخواهید در مورد وبسایت نظرات خود را اعلام کنند و برخی کاربران نیز که عضو وبسایت هستند و میتوانند به صفحات ویژه دسترسی داشته باشند در آن صفحه شما در رابطه با موارد جدید نیز از کاربرانتان نظر خواهی کنید.
 
افزونه وردپرس WP-Polls
   دریافت مستقیم Polls
   مشاهده مشخصات
 
امیدواریم استفاده لازم رو برده باشید.
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: آموزش وردپرس – آموزش سئو   – آموزش ووکامرس – افزونه تجاری وردپرس – آموزش ویدیویی وردپرس

راه اندازی سیستم رای گیری پپیشرفته و ایجکسی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog