ابزارک زبانه دار برای صفحه ساز Page Builder

سلام دوستان
 
موضوع آموزش:
یک قالب حرفه ای وردپرس که توسط فریش نیز از بهترین ها برای عرضه و ارئه انتخاب شده همیشه قابلیت های خوبی دارد که بتواند نیاز شما را بر آورده کند. البته این یک فرضیه است که دقیقا شما به چه چیزی احتیاج دارید! همه میدانیم که ویژوال کامپوزر طراحی شد تا محتوای درون یک قالب حرفه ای وردپرس را تا چندین برابر حرفه ای تر و تماما سفارشی کند. بله ویژوال کامپوزر پرفروشترین افزونه وردپرس تا به امروز است. پس وقتی تا این حد استفاده از صفحه سازها در وردپرس مورد علاقه کاربران و وبمستران است پس ما هم دست به معرفی یک افزونه صفحه ساز قدرتمند و رایگان زده ایم. اما چون پیشتر آن را معرفی نموده ایم امروز یکی از ابزارهای این افزونه وردپرس صفحه ساز را معرفی میکنیم.
   معرفی افزونه صفحه ساز Page Builder
افزونه وردپرس زبانه دارکردن ابزارک Tabs Widget for Page Builder
صفحه ساز معروف را قبلا معرفی کرده ایم اما ابزار امروز نیز ابزار تکمیلی این افزونه بحساب می آید. کار این افزونه وردپرس نیز از نامش هم معلوم است که ابزارک های ما را میتواند زبانه دار کند. به این ترتیب میتوان از آن استفاده های گسترده ای بعمل آورد. کاربرد های زبانه بندی بسیار زیاد است اما تب یا زبانه هایی که توسط این افزونه ایجاد میشود جالب است. شما میتوانید ابزارک های متعددی بسازید که هر یک برای خود دارای ابزارک های اختصاصی با حالات مختلف است.
میتوان محتوای زبانه ها را نیز به شکلی سفارشی در آورد. درون یک زباننه میشود ستون بندی قرار دارد . از تصویر استفاده کرد یا اینکه فقط متنی را درون آن قرار دارد. در حالت کلی اگر از این صفحه ساز استفاده نمیکنید میتوانید آن را امتحان کنید مسلما این افزونه صفحه ساز به همراه افزونه های تکمیلی خود میتواند نیاز های شما را برطرف سازد.
 
افزونه وردپرس Tabs Widget for Page Builder
   دریافت مستقیم Tabs Widget
   مشاهده مشخصات
 
 
دوستان با سپاس از همراهیتون.
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: آموزش سئو وردپرس – آموزش ووکامرس – آموزش امنیت وردپرس

ابزارک زبانه دار برای صفحه ساز Page Builder


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog