سفر به قبرس و بازدید از جاذبه های آن

سفر به قبرس و بازدید از جاذبه های آن
سلام – اگه دوست دارید جاذبه های دیدنی قبرس رو ببینید حتما همراه ما باشید …  کافی است عکس هایی که منتشر میکنیم را به تماشا بنشینید تا عمق زیبایی این کشور روبیشتر احساس کنید …
همانطور که میدانید کشور قبرس از دو بخش آسیایی و اروپایی تشکیل شده است. انتخاب هریک از این دو بخش به معنی دروازه ای از زیبایی های گردشگری برای مسافران تورهای مسافرتی ای که از طرف آژانس کاروانیک ، ارائه میشود، تلقی میشود.
 

 
 
دربار قبرس اروپایی مطالب جالب توجهی وجود دارد که دانستن آنها به شما مسافران تور قبرس اروپایی برای بهتر شدن سفرتان ، کمک خواهد کرد.
درباره قبرس
کشور قبرس جزو کشورهای اوراسیایی شرق دریای زیبای مدیترانه می باشد که هرسال مورد علاقه ترین کشور اروپایی برای مسافران محسوب میشود. قبرس یک کشور اروپایی است و دقیقا در جنوب ترکیه قرار دارد، که از شرق به خاورمیانه، از غرب به یونان و از جنوب به مصر منتهی می شود.
در واقع قبرس، پس از ساردینی و سیسیل، یکی از ۳ جزیرۀ بزرگ دریای مدیترانه می باشد که بسیار به خاورمیانه نزدیک است و آژانس های مسافرتی مانند کاروانیک، تورهایی به این جزیره برای شما مسافران در نظر میگیرند.
این جزیره به چندین ناحیۀ مهم تقسیم می شود منجمله: فاماگوستا، لارناکا، لیماسول، نیکوسیا و پافوس. برخی از نواحی قبرس توریست پذیرتر هستند مانند: ایاناپا، لارناکا، لیماسول و پافوس. و در کنار اینها، دهکده هایی نظیر کوکیلا و پاسوری که در کنار اسکله قرار دارند هم گزینه های لذت بخش دیگری می توانند باشند.
 
سفر به قبرس و بازدید از جاذبه های آن
 

 
 
قبرس، شکور دیدنی ها، با پایتخت واقع شدن نیکوسیا، در قاره اوراسیا چشم نوازی میکند.نیکوسیا به عنوان پایتخت قبرس، تقریبا در مرکزیت جزیره واقع شده و بزرگترین شهر آن بشمار می آید. لارناکا هم یکی دیگر از شهرهای معروف و از قدیمیترین آنهاست که شامل هتل های ساحلی و جاذبه های فراوانی می باشد.
در این میان لیماسول و پافوس هم از جاذبه های گردشگری برجستۀ این جزیره هستند که ورزش های آبی، مراکز خوراکی و خرید فراوانی را عرضه می دارند. آیاناپا شهریست که بیشتر جشن ها در آن صورت میگیرد..
همچنین شهر گیرنه (Kyrenia) که در ایران با نام قبرس شمالی شناخته می شود از دیگر شهر های توریستی و پرطرفدار در قبرس به شمار می رود.
از دیگر موارد قابل توجه برای مسافران تور  قبرس می توان موارد زیر را نیز برشمارد:

کوریم/قلعه کولوسی
 
اگر شما هم طرفدار جاهای دیدنی تاریخی هستید، کوریم میتواند برای شما بسیار مناسب باشد.منطقه باستانی کوریم و قلعه کولوسی هر دو در منطقه لیماسول واقع شده اند و گردشگر می تواند در یک روز ، از آنها بازدید نماید.
این دو آثار، ۲ نمونه سرمایه تاریخی هستند که در قبرس کشف شده اند. زمان ایجاد سایت کوریم را به قرن ۲ بعد از میلاد و کولوسی ،قرن ۱۳ می باشد.
 
سفر به قبرس و بازدید از جاذبه های آن
 

 
ویرانه های کوریم در چشم اندازی مهیج مشرف به دریا قرار دارند. این احتمالا تماشایی ترین سایت باستان شناسی در قبرس است.
 
امیدواریم خیلی خیلی زود شما هم زیبایی های قبرس رو از نزدیک لمس کنید …
با تشکر 
نیوحرف . کام 

مطالب بیشتر عکسهای جالب از نقاشی روی درخت برای دکور منزل غذایی با فیله ماهی سفید و برنج عکس درخت قرمز خواص گیاه رزماری..استفاده ساده از رزماری
نوشته سفر به قبرس و بازدید از جاذبه های آن اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

سفر به قبرس و بازدید از جاذبه های آن


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog