تاریخ عرضه‌ی بازی Inside برای پلی‌استیشن ۴ مشخص شد

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی
ماه گذشته بازی مستقل « اینساید » ( Inside ) برای کنسول ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر شد. این عنوان بازی جدید استودیوی Playdead بود که قبلا Limbo را ساخته بودند. حالا مشخص شده که اینساید قرار است برای کنسول پلی‌استیشن ۴ هم عرضه شود.

بازی اینساید در تاریخ ۲ شهریور ماه برای پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی اینساید در تاریخ ۲ شهریور ماه عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را خریداری کنند.
بازی اینساید یک عنوان سکوبازی-معمایی است که فضایی تاریک و خاکستری دارد. ماجراهای آن هم درباره‌ی کودکی می‌شود که در شهری عجیب گرفتار شده و قصد دارد از آنجا فرار کند. این بازی به‌قدری خوش ساخت و خوب از کار درآمد که توانست به یکی بهترین عنوان‌های ساخته شده برای ایکس‌باکس وان تبدیل شود. البته ما هم نقد و بررسی آن را در سایت دیجی‌کالا مگ قرار دادیم و بد نیست نگاهی به آن بیاندازید.
این بازی ۲۰ دلار قیمت دارد و دانلود کردن آن زمان زیادی از شما نمی‌گیرد. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که بازی اینساید ارزش بازی کردن بسیار زیادی دارد و حتی یک پایان مخفی هم برای آن در نظر گرفته شده که برای دیدن آن باید چندین بار بازی را به پایان برسانید.
document.createElement('video');
https://mag.digikala.com/wp-content/uploads/2016/08/INSIDE_PS4_Trailer.mp4
‌‌‌
منبع: VG247

‌‌‌‌
مطلب تاریخ عرضه‌ی بازی Inside برای پلی‌استیشن ۴ مشخص شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

تاریخ عرضه‌ی بازی Inside برای پلی‌استیشن ۴ مشخص شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog