به صورت خودکار سطل زباله را خالی کنید

سلام دوستان
 
موضوع آموزش:
یکی از بحث های ممهمی که در رابطه با بهینه سازی همیشه صورت میگیرد فایل های استفاده نشده و البته افزونه های زیاد است. درست است که نباید زیاد از افزونه ها استفاده کرد اما فایل های غیر قابل استفاده را نیز نباید برای همیشه در دیتابیس وردپرس نگه داری کرد. منظور ما اینجا همان سطح زباله است یا همان زباله دان. بله زباله دان را بهتر است هر چند وقت یکبار پاکسازی کرد، در آموزش های وردپرس قبلی به ارئه قطعه کدی پرداختیم که در فایل فانکشن وردپرس تزریق میشد و بعد از مدت تعیین شده سطل زباله را خالی میکرد اما اینبار قرار نیست از کدها استفاده کنیم.
 
افزونه وردپرس تخلیه خودکار زباله دان Auto Trash Delete
پیش تر در مورد پیامد های بهینه ی سطل زباله صحبت به میان آورده ایم اما همین نکته کافی است که هنگاامی که شما یک فایل را به مدت دو ماه در سطل زباله نگه داری میکنید شاید اصلا به سراغ آن نروید. خصوصا اینکه یک نوشته بدرد نخور و آزمایشی باشد. پس بهتر است هر دوماه یکبار سطل زباله وبسایت وردپرسی شما خالی شود و شما دست به هیچ چیزی نزده باشید و وبسایت را از این لحاظ بهینه نگه دارید.
   چگونه فرم تایید سفارشی بسازیم؟
افزونه وردپرس امروز ما دقیقا این کار را انحام میدهد و به هیچ مورد دیگری کار ندارد. فقط کافیست افزونه را نصب و فعال نمائید. در این صورت در تنظیمات ساده آن تعداد روزهایی که میخواهید دوره تناوب خالی کردن زباله دان از موارد حذف شده باشد را تعیین کنید. در این صورت افزونه پس از تعداد روزهایی که مشخص کرده اید میتواند زباله دان را خالی کند. به این ترتیب شما یکی از نکته های بهنیه بودن را همیشه رعایت کرده اید و این خیلی خوب است.
همانطور که در تصویر نیز مشخص است کافیست که در این فیلد تعداد روزهای دوره را تتعیین کنید به این صورت که بعد این تعداد روز، سطل زباله خالی شود.

 
پس از ذخیه تغییرات، افزونه میتواند کار خود را بر مبنای دوره ای که تعیین کرده اید انجام دهید و وبسایت خود را در نتیجه این کار بهینه نگه دارید.
سپاس از همراهی شما تا پایان این آموزش وردپرس
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: قالب دایرکتوری وردپرس – قالب شرکتی وردپرس – قالب مجله خبری وردپرس
 

به صورت خودکار سطل زباله را خالی کنید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog