سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر در وردپرس

سلام دوستان
 
موضوع آموزش:
یکی از دلایل موفقیت اینست که دیده شوید برای دیده شدن باید در لیست حضور داشته باشید این لیست یا فهرست دقیقا همان فهرستی است که در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل حضور داشته باشید. گوگل بیشتر از شصت درصد جستجوی اینترنتی را در چنته دارد و این بعنی اگر در گوگل دیده شوید میتوانید رشد کنید. حال در این فرایند که سئو نام دارد که بخش بزرگی از آن مربوط به محتواست و یکی از بخش های اصلی محتوا را تصاویر تشکیل میدهند پس با ما همراه باشید تا ابزاری را برای بهینه سازی تصاویر و سئو کردن آن ها به شما معرفی کنیم.
 
افزونه وردپرس سئوی تصاویر WordPress Image SEO
این افزونه وردپرس این امکان را به شما میدهد که تصاویر خود را با خصوصیات بیشتر و البته منطبق تر با وبسایت و نوشته ی خود منتشر کنید به این ترتیب تصاویر شما از نظر موتورهای جستجو خصوصا گوگل و بینگ که روی هم رفته بیشتر از ۸۵ درصد جستجو را پوشش میدهند میتوانند بسیار عالی باشد.
یکی از ویژگی های تصاویر شما برچسب Alt است که دقیقا مشخص میکند تصویر شما در چه رابطه ای است و درواقع هویت تصاویر است. این افزونه سئو وردپرس همن کار را به صورت خودکار اجام میدهد.
پس از نصب افزونه وردپرس نیز نیاز است که به این شیوه از آن استفاده کنید؛ افزونه دارای دو نوع برچسب است که برای تصویر در نظر میگیرد. اول نام تصویر است و دوم عنوان تصویر.
   نحوه غیر فعال کردن نکات ورود در وردپرس
اگر شما تصویری داشته باشید که نام McLaren.jpg است و عنوان نوشته ی شما ماشین مک لارن است این افزونه میتواند برچسب مخصوص تصاویر یا همان تگ ALT را برای تصویر شما به دو صورت تعیین کند اگر از این ویژگی در افزونه استفاده کنید به این شیوه نمایش داده میشود؛
“%name %title”
این ویژگی نام تصویر شما را به این صورت در می آورد ماشین مک لارن McLaren
و اما ویژگی دوم این افزونه میتواند تگ تصویر شما را به صورت زیر در آورد
%name image”
این ویژگی، تگ تصویر شما را به صورت McLaren image نمایش خواهد داد و شما میتواند از هر دو به عنوان یک ویژگی بهبود یافته برای تصاویر خود استفاده کنید.
اگر میخواهید در صفحه اول نتایج گوگل دیده شوید باید بهینه سازی تصاویر خود را همین امروز شروع کنید و از این افزونه فقط استفاده کنید
 
افزونه وردپرس WordPress Image SEO
   دریافت مستقیم Image SEO
   مشاهده مشخصات
 
امیدواریم در بخش های بعدی سری آموزش سئو وردپرس همراه ما باشید.
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: قالب وردپرس – آموزش وردپرس – هاست وردپرس – افزونه تجاری وردپرس

سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر در وردپرس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog