نشر ویدیوها و صوت تروریست های تکفیری از زندان رجایی شهر! + عکس

به گزارش اویس ، پس از اعدام گروهی از اعضای فعال گروهک تروریستی توحید و جهاد و عزاداری سازمان منافقین برای این تروریست ها چند سوال بسیاری از فعالان رسانه ای را درگیر خودش کرده است.
رسانه های سازمان منافقین مدعی بارها در شبکه ها و سایت های خویش ادعا کرده اند که اعضای محبوس گروه تروریستی توحید و جهاد در زندان رجایی شهر از ساده ترین امکاناتی که در اختیار یک زندانی معمولی قرار دارد محروم بوده اند و اکثر روزهای دوران حبس خویش را در سلول های انفرادی تحت شکنجه سپری کرده اند اما سوال اینجاست چگونه این افراد هیچ امکاناتی در اختیار نداشته اند اما هر هفته برنامه های ضبطی مختلفی (صوت و فیلم) از آنها در رسانه های متعلق به تروریست های تکفیری و منافقین منتشر می شده است
مسئولین زندان رجایی شهر در قبال حضور پررنگ تروریست های گروهک توحید و جهاد در اینترنت چه واکنشی انجام داده اند؟ چگونه طی ماه های اخیر کاوه ویسی و شهرام احمدی دو تن از تروریست ها موفق شدند هر وقت دلشان می خواسته از خودشان ویدیو و صوت در اینترنت منتشر نمایند؟ بهتر نبود مسئولین زندان رجایی شهر کمی امنیت و حراست در زندان را بیشتر حفظ می کردند تا با استفاده از این خلاهای امنیتی تروریست های تکفیری به مظلوم نمایی و تخریب نظام جمهوری اسلامی نپردازند؟
ویدیو مصاحبه شهرام احمدی چند روز قبل از اعدام با رسانه منافقین
نوشته نشر ویدیوها و صوت تروریست های تکفیری از زندان رجایی شهر! + عکس اولین بار در اویس پدیدار شد.

نشر ویدیوها و صوت تروریست های تکفیری از زندان رجایی شهر! + عکس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog