دانلود پلاگین فارسی‌سازی شده‌ی Front End PM 4.3 /ایجاد سیستم پیغام خصوصی در وردپرس (اختصاصی ترفندستان)




با سلام خدمت تمامی کاربران ترفندستان

همونطور که از اسم تاپیک مشخصه جدیدترین نسخه‌ی این افزونه رو به صورت فارسی ترجمه کردم و اگه بخوایم حدودی در نظر بگیریم 90% افزونه فارسی سازی شده .
این افزونه برای ایجاد سیستم پیغام خصوصی در وردپرس به کار میره که جدیداً امکانی برای اطلاعیه دادن به تمام کاربران به اون اضافه شده
با توجه به اینکه نسخه‌ی 3.خ (3 و خرده‌ای:mrgreen:) اون قبلا توسط یه وبسایتی !! ترجمه شده بود ولی چون قدیمی به حساب میومد و امکانات بسیار خوبی در نسخه ی جدید اون به وجود اومده بود تصمیم گرفتم اینو ترجمه کنم و هم خودم استفاده کنم هم دیگران !!

بیشتر قسمت های این افزونه اعم از قسمت هایی که به عنوان تنظیمات در پیشخوان موجوده ، ابزارک ها (ویجت‌ها) ، صندوق پیام و ... ترجمه شده

امکان داره نواقصی در ترجمه وجود داشته باشه که میتونید در همین تاپیک اعلام کنید تا رفع بشه (لطفا متن انگلیسی و اگر مشکلی براتون ایجاد نمیشه ترجمه شو :mrgreen: بدید )

آموزشی هم نیاز نداره چون فارسی شده راحت قابل استفاده هست.
موقعی هم که نصب شد به جای عبارت Shamim (که نویسنده ی این پلاگین هست ) عبارت Shadmehr در (Tarfandestan) درج خواهد شد که با کلیک بر روی اون به این تاپیک هدایت میشید (البته حقوق کپی رایت کامل رعایت شده و اسم نویسنده پلاگین در صفحه تنظیمات افزونه موجوده :D)

نکته‌ی باقی مانده هم اینکه دستی ترجمه شده :mrgreen: مث بعضی از وبسایت ها نیست که قالبا و پلاگینا رو میدن به برنامه و میزارن از طریق اینترنت ترجمه بشه :mrgreen:


دانلود نسخه 4.3 در پیوست (رمزم نداره :D )

با تشکر از دوستانی که اینجا جواب منو دادن (البته هنوز پاسخ کامل نیافتم :D )
http://www.tarfandestan.com/forum/th...tml#post856821

هیچ رقمه هم از اونایی که ترجمه رو کپی کنند و با نام خودشون ثبت کنن و همچنین کسانی که مطلب رو کپی میکنن (با نام و بی نام ترفندستان ) راضی نیستم :evillaugh: :دی

پ.ن: الان میگن این دیگه کیه :D ؟!!!













فايل هاي پيوست شده



front-end-pm.zip
(110.3 کیلو بایت)





دانلود پلاگین فارسی‌سازی شده‌ی Front End PM 4.3 /ایجاد سیستم پیغام خصوصی در وردپرس (اختصاصی ترفندستان)


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog