مصاحبه با هکر ایرانی ( Arshia Danger ) اختصاصی ترفندستان

خبرنگار ترفندستان : با سلام لطفا خودتان را برای دوستان معرفی کنید
Arshia Danger : ارشیا دنجر هستم مدیریت بکس مافیا و 3-4 سال هست درون هک و امنیت هستم و همیشه دارم سعی میکنم خودم را بالا ببرم و از اینی که هستم پیشرفت بهتری داشته باشم. و به زودی با لقب دیگری ادامه خواهم داد


خبرنگار ترفندستان : از چه زمانی با واژه هک و هکر آشنا شدید؟
Arshia Danger : حدود 5 سال پیش وبلاگی که در رزبلاگ ساخته شده بود مخصوص موزیک بود هر روز چکش میکردم یک روز امدم و دیدم دیفیس شده و از اون موقع علاقه پیدا کردم نسبت به هکینگ.


خبرنگار ترفندستان : چه چیز هک برای شما جالب بود؟
Arshia Danger : والا اولا هک رو برای تلافی کردن کار های دشمنان یا کل کل یا سر مسابقه میخواستم و میدونستم ولی امروز برای نشان دادن ضعف امنیتی سایت یا تست نفوذ و در کلاینت هم برای نشان دادن قدرت تیم ما و خودم


خبرنگار ترفندستان : وضعیت هک در ایران چطور است؟
Arshia Danger : متاسفانه در ایران محدودیت های زیادی مثل حساس بودن پلیس فتا بر عرصه هکینگ , و نمیتوانند از استعداد های کشور بهره برداری کنند نه اینکه به جرم کارهایی که کردند اونهارو مجرم بدونند و مجازات کنند.


خبرنگار ترفندستان : چند کشور که در زمینه هک موفق هستند رو نام می برید؟
Arshia Danger : هکران ترکیه - دشمنان ما هکران سعودی - هکران امریکایی - و هکران بنگلادشی


خبرنگار ترفندستان : بعد از شنیدن این کلمات اولین کلمه که به ذهن شما می رسه رو بگید؟
دنجر
خطر - خطرناک - متحد

فایروال
محافظ

مافیا
متحد بودن - همه چیز


خبرنگار ترفندستان : جناب ارشیا دنجر کمی از بکس مافیا برایمان بگویید این تیم چگونه شکل گرفت و کی شما به فکر تشکیل این تیم افتادید ؟
Arshia Danger : بکس مافیا بکسی متشکل از اموزش های هکینگ و کرکینگ - که به زودی تیم میشود اتحاد بین ما فراموش نمیشود مهم باهم بودن است بکس یعنی تیم یعنی گروه ما هم یه بکسی هستیم متشکل از هکران قوی و در عرصه های دیگر. چندین ماه پیش با دوستان تصمیم بر زدن چنلی به نام ارازل کردیم دعوا هایی پیش امد من جدا شدم و رفقا پشته مارو خالی نزاشتن چنلی به نام مافیا زدم و درون اون لینک اثبات سایت های مهم هک شده و افشاگری ها از هکران , گزاشتم خدا رو شکر تا الانم در حال پیشرفت هستیم و امیدوارم به جایی برسیم که جواب دشمنان را بدهیم ماکه دشمنی با کسی نداریم امیدوارم روزی دشمنان ما به این موضوع پی ببرند.


خبرنگار ترفندستان : به تازگی شاهد دیفیس این تیم بر روی خیلی از وبسایت های داخلی و خارجی بوده ایم دیفیسر های این تیم و کلا اعضای اصلی این بکس کدام اند ؟
Arshia Danger : سایت های زیادی به نام بکس ما مورد نفوذ قرار گرفت. دوست خوبم Danger boy, و Wolf hacker در زمینه سایت هکینگ و همکاری با بکس در این راه در راه پیشرفتمان مارو همراهی میکنند. و هزاران هزاران دوستان که در بنر تیم هم اسمشون هست زحمت های زیادی رو برای ما میکشند.


خبرنگار ترفندستان : خبر هک شدن پرتابل تمامی استان ها در اکثر سایت های خبری توسط بکس شما ثبت شد آیا این یک عملیات برنامه ریزی شده بود ؟
Arshia Danger : برنامه ریزی که نمیشه گفتش سر بحث با یکی از دوستان در سر قوی بودن از نظر تست نفوذ بنده این عملیات رو انجام دادم و توانستم نفوذ کنم با فایند کردن باگ فقط قصدم نشان دادن ضعف امنیت سایت بود همینطور در پروژه های مهم دیگری که انجام دادم امیدوارم بتوانیم در امنیت سایت هایمان خود را بالا بکشیم و امنیت سایتمان را بالا ببریم زدن سایتی که هک شود. به درد نمیخورد.


خبرنگار ترفندستان : و در آخر آیا تیم شما با تیم جناب آقای یاسر ابراهیمی از مافیا هکیینگ تیم آشنایی دارد یا جدا میباشد ؟
Arshia Danger : بنده توانستم با ایشون ارتباط بگیرم و از ایشون درخواست کنم که اگر تیمی بالا امد بنده با زون اچ ایشون سایت هارو ثبت کنم البته قبل از اینکه دوسته خوب و قویمان دستگیر شود.


خبرنگار ترفندستان : ممنون از وقتی که برای ما گذاشتید در آخر اگر حرفی دارید بفرمایید
Arshia Danger : حرف اخر من به دوستانی هست که هدفی ندارند. فقط قصد برتر بودن از قویه و توهین کردن به بقیه را دارند مانند دشمنان امیدوارم یاداوری بشود بهشون که فضای مجازی جاییست که خودت باید پیشرفت کنی دست بقیه هم بگیری نه اینکه دیگران را کوچک کنی شاید اون فرد استعداد هایی دارد که شما نداری حرف اخرم این است متحد باشید یا اگر نمیخواید باشید تک باشید ولی با کسی کاری نداشته باشید تا بتوانید پیشرفت کنید.امیدوارم علاقه مندان به هک و امنیت بتوانند خود را بالا بکشند. و از کار های بیهوده دست بکشند هکر واقعی بودن سخت است ولی امیدوارم با تلاش و اراده و توکل بر خداوند متعال بتوانید در عرصه هکینگ قوی شوید و در بالاتر بردن امنیت سایت های ایرانی خارجی کمک یار باشید و همیشه وایت هت باشید یا حق

مصاحبه با هکر ایرانی ( Arshia Danger ) اختصاصی ترفندستان


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog