تشکیل کمیته ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه پیام نور


کمیته ستاد امر به معروف و نهی از منکر با هدف اجرای کار فرهنگی به صورت تخصصی در بین دانشجویان تشکیل می‌شود



به گزارش سایت پی ان یو نیوز کریم نجفی برزگر معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه اظهار داشت: مسئله امر به معروف و نهی از منکر یکی از امور واجب دانشگاهی و کشور بوده، به همین دلیل در این دانشگاه کمیته‌هایی تحت عنوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است.
 
وی بیان کرد: ‌امیدوارم با اجرای برنامه‌های فرهنگی همچون امر به معروف در بین افراد جامعه، دانشگاه، دانشجویان و استادان بتوانند با تاثیر پذیری از این مقوله زیبا به مدارج بالای معرفتی دست یابند.  
 
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه احکام مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم تایید شده است، افزود: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در بین دانشجویان و استادان کار تخصصی است و نیازمند پژوهش و شناسایی استعدادهای بالقوه دانشجویان و کارمندان دانشگاهی است.
 
نجفی یادآور شد: دانشگاه پیام نور یکی از با اخلاق‌ترین مراکز آموزش عالی شناخته شده و این یک نقطه روشن و مثبت در پرونده این دانشگاه محسوب می شود.
 
وی ادامه داد: بحث امر به معروف و نهی از منکر و دیگر مسائل فرهنگی کاری کارشناسی شده با حضور کارشناسان زبده در کمیته‌های تخصصی فرهنگی بوده و این کار سبب می‌شود استاد و دانشجو در مسیر درست و واقعی خود قدم بردارد.  
 
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور گفت: تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانشگاهی یکی از ملزومات ضروری امروز است زیرا وقتی که محیط دانشگاهی پاک باشد دانشجو و استاد با خیالی آسوده به کار تحقیق، پژوهش و یادگیری می پردازد

تشکیل کمیته ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه پیام نور


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog