اختلال فنی شبکه ۳ و ورزش در لامرد رفع شد

لامــــــرود به نقل از روابط عمومی فرمانداری لامرد، با پیگیری و رایزنی گسترده فرماندار لامرد با معاونین، قائم مقام و رئیس سازمان صدا و سیمای مرکز فارس، پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا که به دلایل فنی در بسیاری از شهرستان ها قطع شده بود در لامرد از سر گرفته شد.
 
مهندس فیروزی معاون فنی سازمان صدا و سیمای مرکز استان فارس در پاسخ به پیگیری و مکاتبه فرماندار لامرد و با تشکر از همکاری صمیمانه مسئولین شهرستان لامرد گفت: با تلاش مشترک همکاران فنی صدا و سیما و شرکت ارتباطات زیرساخت، ایستگاه چاهشور لامرد زیر پوشش شبکه زمینی قرار گرفت و امکان پخش مسابقات فوتبال یورو ۲۰۱۶ در لامرد فراهم شد.
 
مهندس منصوری فرماندار لامرد در این خصوص تصریح کرد: پس از قطع پخش زنده این مسابقات، مردم ورزش دوست لامرد از نماینده عالی دولت در لامرد خواستار پیگیری رفع این مشکل شدند و به همین منظور پیگیری و تلاش برای حل مشکل پخش این مسابقات را در دستور کار قرار دادیم.
 
فرماندار لامرد افزود: علیرغم سختی کار به ویژه در ماه مبارک رمضان، مسئولین محترم صدا و سیمای فارس رفع این مشکل را با جدیت دنبال کردند و با وجود اینکه شهرستان های زیادی در استان و جنوب کشور با این مشکل روبه رو هستند،در لامرد مشکل برطرف شد و مردم عزیز می توانند ادامه این مسابقات را از گیرنده های خود به صورت زنده تماشا کنند.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد خاطرنشان ساخت: بدون شک اقدام تحسین برانگیز مسئولین صدا و سیمای فارس و مجموعه فنی آن در خاطره مردم شایسته خدمت شهرستان لامرد به ویژه جوانان ثبت و ضبط خواهد شد.
نوشته اختلال فنی شبکه ۳ و ورزش در لامرد رفع شد اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

اختلال فنی شبکه ۳ و ورزش در لامرد رفع شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog