امر و نهی به فعالان رسانه ای/ فاصله کهکشانی حرف تا عمل

لامـــــرود- صبح روز گذشته در شورای اداری شهرستان لامرد مباحثی پیرامون یکی از بزرگترین معضلات استان فارس توسط یکی از مدیران استانی مطرح می شود که  پس از جلسه یکی از خبرنگاران پیرامون این معضل به سراغ یکی از مسئولان شهرستانی مرتبط با این حوزه می رود که در کمال تعجب پس از طرح سوال، با این پاسخ مواجه می شود که « به شما هیچ ارتباطی ندارد و در این موضوع دخالت نکنید».
این سخن درحالی مطرح می شود که دقایقی قبل در شورای اداری فرماندار لامرد در سخنانی با بیان اینکه رسانه ها بازوان توانمند ما هستند، اظهار داشته است: خبرنگاران چشمان بیداری هستند که فعالیت های ما را رصد می کنند.
 
منصوری خبرنگاران خط مقدم جبهه فرهنگی دانسته و کار آنها را بسیار ارزشمند خوانده است.
 
وی با اشاره به اینکه بنده به عنوان کسی که ارتباط نزدیک با خبرنگاران دارم، خاطر نشان کرد: در هفته تشیع شهدا، این عزیزان بدون هیچ مزدی کار کردند و باید قدر این خبرنگاران را بدانیم.
 
منصوری خطاب به مسئولان گفت: بسیار سخت است که پس از گذشت ۳۰ سال هنوز باید تذکر داد که با اصحاب رسانه در تعامل باشید.
 
حال باید این نکته را مدنظر قرار داد که عبدالرضا منصوری فرماندار لامرد که خود یکی از مسئولینی است که به اذعان تمامی فعالین حوزه رسانه شهرستان، ارتباط و تعامل بسیار خوبی با خبرنگاران دارد، در خصوص این برخورد یکی از مسئولان ادارات چه تدبیری را در پیش خواهد گرفت.
نوشته امر و نهی به فعالان رسانه ای/ فاصله کهکشانی حرف تا عمل اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

امر و نهی به فعالان رسانه ای/ فاصله کهکشانی حرف تا عمل


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog