نشست فعالان فرهنگی لامرد با مسئولین منطقه عملیاتی پارسیان

لامــــرود- در این نشست که سالن کنفرانس منطقه عملیاتی پارسیان برگزار شد، مهندس بدیع الله موسوی مدیر این منطقه ضمن خوشامدگویی به حاضرین در سخنانی پیرامون فعالیت های فرهنگی زیرمجموعه خود اظهار کرد:  در کنار انجام امورات اصلی منطقه عملیاتی که همانا تولید گاز است، همواره به این نکته توجه داشته ایم که حوزه نیروی انسانی و امورات فرهنگی را مد نظر قرار دهیم.
وی همچنین خاطر نشان کرد: تولید و تعمیرات جای خود دارد و مسایل و امورات فرهنگی جای خود که امیدواریم با همکاری و همراهی همه نهادها و دستگاه های فرهنگی و استفاده از تجربیات آنان، شاهد اتفاق های خوبی در حوزه فرهنگی باشیم.
موسوی به برگزاری نمایشگاه بزرگ بصیرت در هفته بسیج سال قبل اشاره داشت و گفت: همه ما مدیون خون شهیدان هستیم و این صندلی ها گذرا است و تازمانی که مسئولیت برعهده ماست باید تا آنجایی که می توانیم دینی که شهدا بر گردن ما دارند را با خدمت رسانی به مردم ادا کنیم.
در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین روح الله بلوری رئیس اداره تبلیغات اسلامی لامرد نیز در سخنانی اظهار کرد: تعامل بسیار خوب و مناسبی در بین ادارات لامرد وجود دارد و اغلب کارها به صورت ستادی صورت می پذیرد.
وی اضافه کرد: خدا را شاکریم که در حوزه فرهنگی عزم و همت جدی وجود دارد.
بلوری به ظرفیت های مساجد و حسینیه ها در سطح شهرستان لامرد اشاره کرد و گفت: با همت مردم در لامرد اتفاقات بسیار ارزشمندی در حوزه فرهنگ رخ داده است که می طلبد با برنامه ریزی از ظرفیت مساجد و حسینیه ها به گونه ای احسن تر استفاده شود.
در بخش دیگری از این نشست، حسین صفایی رئیس شورای اسلامی شهر لامرد و سرهنگ نوشاد فرمانده انتظامی لامرد نکاتی را پیرامون مباحث فرهنگی مطرح نمودند.
در پایان این نشست با اعطای لوح یادبودی از زحمات مهندس موسوی مدیر منطقه عملیاتی پارسیان در حوزه فرهنگ تجلیل شد.
گفتنی است باتوجه به مقارن شدن این نشست با ۱۷ مردادماه یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار شهید جمهوری اسلامی گرامی داشته شد.
 
{{g:85}}
نوشته نشست فعالان فرهنگی لامرد با مسئولین منطقه عملیاتی پارسیان اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

نشست فعالان فرهنگی لامرد با مسئولین منطقه عملیاتی پارسیان


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog