رئیس اداره ورزش و جوانان گراش در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار شهید صارمی هر سال بهانه ای است تا به زحمتکشان عرصه خبر خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این بهانه را گرامی می دارم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندم.
به گرارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش :اداره ورزش و جوانان روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفتند
حسن نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش با بیان اینکه بخش قابل توجهی از همه ی آنچه ما می دانیم را میهمان نگاه سخاوتمند خبرنگاران هستیم.
وی گفت : رخدادها،مناسبت ها و رویدادها و حوادث ، با خبر و خبرنگار موجودیت می یابند و دیده وشنیده میشوند، و آنچه در یادها و یادداشت ها به یادگار می ماند و ماندگار می شود، در توان خبرنگاران خلاصه میگردد.
حسن نژاد بیان داشت: عکس ها، اخبار و گزارش های ورزشی خبرنگاران گویای آخرین وضعیت رشته های متنوع ورزشی ، ورزشکاران و رقابت های محلی ، استانی و ملی و بین المللی به انبوه علاقه مندان و مخاطبان خاص و عام ورزش می باشند
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی استان، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی در امر مهم ورزش و جوانان قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و کوشای استان، که آگاهی را حق مردم می دانید و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه ی هم نوعان خود خستگی ناپذیر و پر تلاش می کوشید سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.جا دارد در آستانه آغاز رویداد بزرگ المپیک ۲۰۱۶ ریو، با آرزوی روزهای خوش و به یادماندنی برای ورزش و خبرنگاران کوشش ثمربخشتان را یادآور میشویم و از اینکه همیشه در کنارمان بودید به خود می بالیم و این همراهی را ارج می نهیم.
تبریک صمیمانه و متواضعانه اینجانب،همکارانم در اداره ورزش و جوانان و روسای هیات های ورزش شهرستان شیراز را پذیرا باشید.
نوشته رئیس اداره ورزش و جوانان گراش در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گراش در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog