یافتن گوشی دزدیده شده با برنامه اندرویدی kaspersky phound


در این مقاله به معرفی برنامه اندرویدی kaspersky phound می پردازیم؛ با مرکزش همراه شوید. این برنامه به هنگام دزدیده شدن گوشی موبایل تان به کمک شما می آید.
همراه مرکزش چه لحظه ناخوشایندیست وقتی بارها و بارها تمام جیب ها و کیف خود را به دنبال موبایل تان می گردید؛ موبایل خود را در مکانی جا گذاشته اید؟ یا شاید توسط یک دزد زیرک به سرقت رفته؟
در این موقعیت، افراد دوست دارند بدانند چه اتفاقی برای موبایلشان افتاده است؟ از راه دور دستگاه را کنترل یا قفل کرده و یا چند جمله برای سارق بفرستند (مثلا در عوض پرداخت مبلغی، موبایلشان را در خواست نمایند). در نهایت اگر هیچ یک از این اقدامات کمک نکرد، اطلاعات حساس خود را از روی موبایل حذف نمایند. با نصب برنامه اندرویدی kaspersky phound ، از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید. فقط کافیست به my kaspersky بروید و گزینه های زیر را ببینید:
راهکارهای برنامه اندرویدی kaspersky phound


به سرعت، موبایل یا تبلت خود را بلاک کنید تا مانع فعالیت های غیر مجاز مربوط به اطلاعات تان شوید. با استفاده از جی پی اس، جی اس ام، یا شبکه وای فای روی نقشه محل دستگاه را پیدا کنید. به کمک دوربین جلو، عکس بگیرید (شاید این شانس را داشته باشید که عکس مناسبی از چهره سارق یا محل وی بگیرید). ویژگی آلارم گوشی را روشن کنید؛ تا زمانی که صاحب موبایل، یک کد وارد نکند، این زنگ هشدار با صدای بلند ادامه خواهد داشت. البته این گزینه در صورتی مناسب است که موبایل خود را در منزل گم کرده اید و یا سارق در نزدیکی شما باشد. به عنوان اقدام آخر، صاحب دستگاه می تواند برای حذف همه اطلاعات شخصی از قبیل لیست مخاطب ها، پیام ها، عکس ها و فیلم ها از Kaspersky phound استفاده نماید!
phound-en-1-598x1024.png
بر اساس بررسی های انجام شده در سال های 2013 و 2014، به طور میانگین، یک نفر از هر 20 نفر و در برخی کشورها یک نفر از 6 نفر، موبایل یا تبلت خود را در اثر بی توجهی گم می کنند یا دزدیده می شود. همچنین 38 درصد کاربران اعتراف کردند که دستگاه شان حاوی اطلاعات محرمانه است و مطمئنا نمی خواهند به دست دیگری بیفتد.
اما اکنون صاحب موبایل می تواند برنامه اندرویدی kaspersky phound را نصب نماید. این برنامه به 8 زبان و بصورت رایگان در گوگل پلی وجود دارد و به افرادی که به سفر های کاری یا تعطیلات می روند، بسیار توصیه می شود.:لبخندساده:











عکس های ضمیمه



phound-en-1-598x1024.png‏
(34.1 کیلوبایت)







یافتن گوشی دزدیده شده با برنامه اندرویدی kaspersky phound


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog