ساخت قالب های سفارشی بهینه برای ایمیل

سلام دوستان
 
موضوع آموزش وردپرس امروز:
وردپرس و ووکامرس تقریبا پا به پای هم در حال پیشرفت هستند پس این آموزش ووکامرس میتواند آموزش وردپرس هم باشد. دوستان میدانید که شمشیر معروف و دولبه ی داستان های ما تبلیغات ایمیلی هستند. این نکته را در ذهن داشته باشید، در طرف دیگر شرکت های بزرگی سرویس های ایمیلی رایگان در اختیار ما قرار میدهند. ایمیل ها با اینترنت کار میکنند و به این شیوه شرکت ها در صفحه ای که شما ایمیل هایتان را باز میکنید اقدام به تبلیغات شخص سوم میکنند. خب این موضوع تقریبا عادی است. اما اگر در همین صندوق ایمیل نامه های تبلیغاتی و ناخواسته را ببنیم دل سرد میشویم. اما چرا این فرایند شمشیر دولبه خطاب میشود. مطمئنا ما هیچ وقت دوست نداریم ببینیم که چه کسی کسب و کار دارد و چه کسی محصول میفروشد و حالا ما را از فروش محصولاتش خبردار کرده است. اما اگر شما نیز به کسانی فقط یکبار ایمیل میدهید پس بهتر است بهترین ایمیل های خود را ارسال کنید. ابزار امروز به شما کمک میکند ایمیل های خوبی برای فروشگاه خود داشته باشید.
افزونه ووکامرس قالب ایمیل YITH WooCommerce Email Templates

همانطور که گفتیم زیاد ایمیل نفرستید، مگر اینکه یک حرکت بزرگ برای کاربران نیز با آن همراه باشد. مانند یک تخفیف بزرگ یا رایگان شدن یک محصول، اما در بخش بزرگ ایمیل های وبسایت، قسمتی را ایمیل مارکتینگ تشکیل میدهد. قسمتی را خبرنامه ها، قسمتی را اعلانیه های مربوط به حساب کاربری و بخشی را نیز سفارشات و خریدا های انجام شده کاربر از فروشگاه شکیل میدهند. خب در این بخش بازاریابی ایمیل مارکتینگ به این صورت است که شما دو نوع کاربر دارید.
   تخفیف های گروهی و زنجیری در ووکامرس
سری اول از ایمیل ها مربوط به کابرانی است که اصلا با فروشگاه شما آشنایی ندارند. شما ایمیل های آن ها را از بانک ایمیل ها و غیره استخراج کرده اید و به این صورت فقط به صندوق آن ها میتوانید پیغامم خود را ارسال کنید اما باید در این کار بسیار محتاط باشید. در کنار این ایمیل ها شما میتوانید از قالب های ایمیل خوبی در فروشگاه ووکامرس خود استفاده کنید. یکی از این ابزارها افزونه ووکامرس یاد شده است که بسیار کار خوبی را به ارمغان می آورد. پس حتما از این افزونه استفاده کنید.
این افزونه به شما اجازه میدهند تا یکبار برای انواع ایمیل های صادره از فروشگاه خود قالب های مورد نظر را طراحی کنید. سپس برای هر نوع ایمیل انبوهی می خواهید ارسال کنید میتوانید از این قالب های ایمیلی که ساخته اید استفاده کنید.
برای ساخت قالب های خود شما یک پنل در اختیار دارید که میتوانید به ساختن قالب های مورد نظر خود بپردازید. با این افزونه بی نهایت قالب بسازید و در این صورت شما میتوانید بهترین عملکرد را برای ایمیل های خود داشته باشید.
البته این قالب ایمیل ها را میتوان برای سرویس های ایمیل استفاده شده مانند MailChimp و NewsLetter و دیگر سرویس ها استفاده کنید.
 
افزونه ووکامرس YITH WooCommerce Email Templates
   دریافت مستقیم Email Tmplte
   مشاهده مشخصات
 
منبع: فریش تم – ارائه دهنده:  قالب بازی وردپرس – قالب شخصی وردپرس – قالب گرافیکی وردپرس

ساخت قالب های سفارشی بهینه برای ایمیل


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog