بکارگیری نیروهای بومی در صنایع انرژی بر باعث ارتقا امنیت منطقه می شود

لامـــــرود- دادستان لامرد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار لامرود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی روز خبرنگار را به همه فعالان رسانه در شهرستان لامرد تبریک گفت و در سخنانی ضمن تاکید بر لزوم بکارگیری نیروهای بومی منطقه در شرکتهای جدید الورود به شهرستان جهت انجام فعالیتهای صنعتی, اظهار داشت:حمایت قضایی از سرمایه گذاری های مولد و قانونی به ویژه در صنایع انرژی بر و مجتمع آلومینیوم لامرد که باعث اشتغال بسیاری از شهروندان این منطقه شود,از اولویت ها و برنامه های اصلی این دادستانی است. 
 
رضا رحیمیان,دادستان لامرد اضافه نمود که بر اساس آموزه های جرم شناسی و واقعیت های عینی,بیکاری به عنوان یکی از پیش زمینه های وقوع جرم و نیز آسیب های اجتماعی نظیر طلاق و... محسوب میشود که بکارگیری افراد بومی منطقه در صنایع مذکور,ضمن کاهش زمینه های بزهکاری و اسیب های اجتماعی,در افزایش سطح امنیتی شهرستان و اصلاح سیمای جنایی  منطقه تاثیر به سزایی خواهد داشت. 
 
دادستان لامرد اضافه نمود&#۶۵۳۰۶;پیمانکاران و کارفرمایان مستقر در سایت انرژی بر در صورت هرگونه مشکل امنیتی یا حقوقی مراتب را جهت پیگیری به این دادستانی اعلام کنند.
نوشته بکارگیری نیروهای بومی در صنایع انرژی بر باعث ارتقا امنیت منطقه می شود اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

بکارگیری نیروهای بومی در صنایع انرژی بر باعث ارتقا امنیت منطقه می شود


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog