صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ در میان گوشی‌های هوشمند بهترین است

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی
شرکت سامسونگ دیسپلی همیشه در حوزه تامین صفحه‌نمایش گوشی‌های مختلف فعال بوده است. با هر بار تولید صفحه‌نمایش این شرکت تلاش کرده نمایشگر‌هایی با کیفیت بالاتر تولید کند و ظاهرا با آخرین محصول خود یعنی سامسونگ گلکسی نوت ۷ به بلوغ خود در تولید صفحه‌نمایش رسیده است.
در سایت‌های مختلف که درباره نوت ۷ نقد نوشته بودند نمایشگر این گوشی یکی از نقاط قوت آن عنوان شده بود. حال یک بررسی‌ علمی هم این نقدها را تایید می‌کند. براساس بررسی‌های علمی و تحلیلی دکتر ریموند سونرا از شرکت DisplayMate ظاهرا نمایشگر گلکسی نوت ۷ بهترین نمایشگری است که تا به امروز در میان گوشی‌های هوشمند ساخته شده است.
ظاهرا تمام آزمایش‌های صفحه‌نمایش این گوشی نتایج بهتری از آزمایش‌های صفحه‌نمایش گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی نوت ۵ را از خود نشان می‌دهند و باعث می‌شود کاربران آن جزییات بیشتر، رنگ‌های با کیفیت‌تر و گستر‌ه وسیع‌تری از رنگ‌ها را ببینند.
به هر حال باید به این نکته هم اشاره کرد که نهایتا این خود فرد است که بر مبنای سلیقه شخصی‌اش به استفاده از صفحه‌نمایش یک گوشی علاقه‌مند می‌شود بنابراین نباید سهم ترجیحات شخصی را نادیده گرفت. از طرفی این را هم می‌دانیم که برخی به دلیل اشباع بیش از حد رنگ و تصویر غیرواقعی از نمایشگر‌های سامسونگ انتقاد می‌کنند.

منبع: Ubergizmo


مطلب صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ در میان گوشی‌های هوشمند بهترین است برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ در میان گوشی‌های هوشمند بهترین است


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog