مشخصات سخت افزاری نکسوس Sailfish لو رفت

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی
امروز مشخصات سخت‌افزاری جدیدترین نکسوس شرکت گوگل که فعلا با نام Sailfish در دست ساخت است، در بنچمارک AnTuTu لو رفت. این گوشی توسط شرکت HTC ساخته می‌شود و مشخص شده که ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسل است و دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است.

گوشی نکسوس Salifish از ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

در این اطلاعات مشخص شده که نکسوس جدید با اندرویدی با نام NMR1‌ راهی بازار می‌شود که به احتمال زیاد همان اندروید ۷ است. در بنچمارک AnTuTu گفته شده که نکسوس جدید با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ که پردازنده‌هایی با فرکانس ۱٫۵۹ گیگاهرتز دارد، بهره می‌برد.

قبلا هم اطلاعاتی از این گوشی در بنچمارک Geekbench لو رفته بود. در آن اطلاعات این گوشی در آزمایش تک هسته‌ای امتیاز ۲۱۵۸ و در حالت چند هستهای امتیاز ۵۳۵۵ را به‌دست آورده بود.

تا این لحظه مشخص شده که گوشی نکسوس Sailfish در کنار نکسوس دیگری با نام Marlin راهی بازار می‌شود. هر دوی این گوشی‌ها توسط HTC ساخته شده‌اند و به احتمال زیاد در پاییز امسال همزمان با عرضه‌ی اندروید ۷ راهی بازار می‌شوند. تا این لحظه دو تصویر هم از گوشی Salifish لو رفته که می‌توانید آن‌ها را ببینید:







منبع: techdroider
‌‌‌‌

مطلب مشخصات سخت افزاری نکسوس Sailfish لو رفت برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

مشخصات سخت افزاری نکسوس Sailfish لو رفت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog