فرمانده سپاه لارستان: رسانه ها باید با زبانِ روز صحبت کنند/ در انتقال پیامِ انقلاب موفقیت لازم را نداشته ایم

فرمانده سپاه لارستان: رسانه ها باید با زبانِ روز صحبت کنند/ در انتقال پیامِ انقلاب موفقیت لازم را نداشته ایم
آفتاب لارستان: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه لارستان با اشاره به نقش کلیدی رسانه ها در دنیای امروز گفت: رسانه ها به امری جدانشدنی در زندگی امروز آدم ها تبدیل شده و دنیای امروز بدون رسانه قابل تصور نیست.

در انتقال پیام انقلاب موفقیت لازم را نداشته ایم
سرگرد امیر جاهدی که در جمع تعدادی از خبرنگاران و به مناسبت روز خبرنگار اما دو روز دیرتر یعنی ۱۹ مردادماه، سخن می گفت در ادامه با بیان اینکه نقش آفرینی رسانه های ما در دنیای امروز موفقیت آمیز نبوده و جایگاه مناسبی در انتقال پیام انقلاب اسلامی نداشته ایم، دلیل آن را تجربه کم بدلیل درگیری زیاد این کشور با مشکلاتی از قبیل جنگ و سازندگی از یک طرف و قدرتِ «ابر رسانه ها» در مقابل گفتمان انقلابی ما از سوی دیگر اشاره کرد.
رسانه ها باید با زبان روز صحبت کنند
وی سپس با ذکر این نکته که فرهنگ ها از یکدیگر تاثیر می پذیرند ضمن تاکید بر نقش موثر رسانه ها در فرهنگ سازی گفت: باید در عرصه رسانه کارهای جدی تری انجام داد و برای تاثیرگذاری بیشتر باید با زبانِ روز صحبت کرد. وی افزود: مثلا باید حرف های خود را به شکلی کوتاه و جذاب در رسانه ها منعکس کنیم چراکه مخاطبان امروزِ رسانه نه حوصله و نه وقت کافی دارند که مطالب طولانی و مفصل ما را بخوانند.
در دهه کرامت بیش از ۷۵ برنامه در لارستان اجرا شده یا می شود
جاهدی سپس با ذکر یاد و نام شهدای عرصه خبرنگاری به معرفی بخش هایی از فعالیت سپاه لارستان در دهه کرامت پرداخت. وی گفت: بیش از ۷۵ برنامه در دهه کرامت در لارستان انجام شده یا در حال انجام است. برنامه «زیر سایه خورشید» به مناسبت میلاد امام رضا(ع)، دیدار با خانواده شهدای شاخص (شهید افراسیابی و شهید احمدپور به عنوان شهید شاخص اهل سنت در بخش اوز)، جشن دختران آفتاب، جشن میلاد در شهرک گلستان، رونمایی از سرود جدید گروه طاها و اعزام ۹ گروه جهادی به مناطق مختلف برای کمک به بی بضاعتان، مهمترین عناوینی بودند که توسط جاهدی مطرح شد.
وی همچنین با اعلام این خبر که درتلاش برای ایجاد دبیرخانه دائمی بزرگداشت سیدعبدالحسین لاری هستیم، تاکید کرد: باید این دبیرخانه به مجموعه های علمی کشور از دانشگاه و حوزه متصل شود و آثار تالیفی و تحقیقی باکیفیتی برای بازشناسی این شخصیت مهم تولید گردد.

نوشته فرمانده سپاه لارستان: رسانه ها باید با زبانِ روز صحبت کنند/ در انتقال پیامِ انقلاب موفقیت لازم را نداشته ایم اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

فرمانده سپاه لارستان: رسانه ها باید با زبانِ روز صحبت کنند/ در انتقال پیامِ انقلاب موفقیت لازم را نداشته ایم


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog