دانلود بازی A Dark Dragon 3.29 برای اندروید

A Dark Dragon یکی از بازی های بسیار هیجانی و اعتیاد آور در سبک بازی های نقش آفرینی می باشد که توسط کمپانی بازی سازی Sponge Mobile برای گوشی های اندروید عرضه شده و همکنون با قیمت 2.00 دلار در مارکت پلی استور به فروش می رسد و ما این بازی بسیار زیبا را بصورت کاملا رایگان در اختیار همه شما کاربران قرار داده ایم . این بازی در حال حاضر در مارکت فوق با امتیاز 4.5 از 5.0 قرار گرفته و جزء یکی از بازی های برتر موبایل شناخته شده است . امروزه بیش از هزاران کاربر در سراسر جهان بازی A Dark Dragon را دریافت کرده اند . این بازی یکی از عناوینی است که دوست داران سبک RPG به هیچ وجه نباید آن را از دست بدهند . اگر علاقه مند به بازی های نقش آفرینی دارید ما بازی اژدهای تاریکی را به شما پیشنهاد می کنیم .
در بازی A Dark Dragon شما در یک اتاق تاریکی قرار می گیرید و باید تمامی تخیلات و تصورات خود را به واقیت تبدیل کنید . این بازی در مکان های مختلفی انجام می شود و شما باید در این راه از رازهای اصلی جنگل تاریک مطلع شوید . بازی A Dark Dragon با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی به همراه صداگذاری بی نظیر طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های بازی اژدهای تاریکی را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند همه شما قرار بگیرد .
ویژگی های بازی A Dark Dragon :
– محیط بازی سه بعدی
– گرافیک و صداگذاری بی نظیر
– سبک بازی نقش آفرینی
– بازی در مکان و محیط های مختلف
– پی بردن به رازهای جنگل تاریک
– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید
– پشتیبانی از اندروید 4.1 به بالا
A Dark Dragon is a best selling text MUD RPG game which begins in a dark room. This is a game that RPG fans should not miss.The adventure begins with the Dark Island.The secret of the dark forest.A story full of tension will unfold.The fate of the dark island is depending on you. Let’s start the game right now.The game takes some part of story from A Dark Room originally published in 2013 on the web by Doublespeak Games.
document.createElement('video');
http://cdn.download.ir/?b=dlir-movie&f=A.Dark.Dragon-Trailer-www.download.ir.mp4
 
شما از این پس می توانید بازی های اندروید و آیفون مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید
A Dark Dragon

دانلود بازی A Dark Dragon 3.29 برای اندروید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog