طرز تهیه آیس پک خانگی برای روزهای داغ تابستان

طرز تهیه آیس پک خانگی برای روزهای داغ تابستان
  روزهای گرم تابستان در حال گذر هستند و تنها چیزی که می تواند تحمل آن را آسان تر کند خوردن نوشیدنی و بستی های خنک و دلچسب است. طرز تهیه آیس پک خانگی برای روزهای داغ تابستان
در این مطلب می خواهیم طرز تهیه آیس پک خانگی را برای شما ارائه دهیم. آیس پک نوعی بستنی می باشد که به عنوان دسر طرفداران زیادی اعم از پیر و جوان را به خود جلب نموده است.
این بستنی در مغازه ها در لیوان های مخصوص بزرگ همراه با نی مخصوصشان با طعم ها و رنگ های مختلف به فروش می رسند. شما می توانید با آموزش تهیه این بستنی پر طرفدار آن را در منزل تهیه کنید و از خوردن ایس پک دستپخت خودتان لذت ببرید.
 

 
برای تهیه خانگی این بستنی به این مواد احتیاج دارید:
۱- بستنی آماده (با مزه ی مورد علاقه تان) ۲-شیر یک قاشق سوپ خوری ۳- اسمارتیز و شکلات های تکه ای برای تزیین به میزان دلخواه ۴- شکلات آب شده برای داخل و دور ظرف به میزان دلخواه ۵- خامه دو قاشق غذاخوری ۶- تکه های میوه مورد علاقه تان .اختیاری می باشد. روش تهیه آیس پک: در ابتدا شکلات‌ها را با روش بن ماری آب کنید.
در این روش شکلات ها را در ظرفی بالای آب در حال جوش قرار دهید تا شکلات ها با بخار آب ذوب شوند. سپس شکلات آب شده را دورتادور ظرف آیس پک بریزید تا بدنه ظرف بچسبد.
سپس اجازه دهید بستنی در محیط کمی آب شود و به آن شیر و خامه را اضافه کنید . در صورتی که دوست دارید به آن میوه اضافه کنید میوه ها را به شیر و خامه اضافه کرده و به بستنی اضافه کنید.
در صورتی که بستنی تان سفت شده باشد می توانید کمی شیر به آن اضافه کنید اما مقدار آن زیاد نباشد تا بستنی حالت شل و آبکی پیدا نکند. سپس مخلوط را در ظرفی که قبلا دور تا دور آن را با شکلات پوشانده اید بریزید و در آخر نی را در ظرف قرار دهید.
نکاتی برای مزه ی متفاوت در آیس پک: اگر مزه ی عسل در بستنی را دوست دارید می توانید به بستنی تان عسل اضافه نمایید. برای طعم آیس پک می توانید از مزه مورد علاقه تان استفاده کنید،مانند مزه های شکلاتی، نسکافه ، قهوه و یا میوه. برای تزیین آن می توانید از شکلات سفید، شکلات قهوه ای و اسمارتیز یا بیسکوییت استفاده کنید.
 
نیوحرف . کام / newharf.com

مطالب بیشتر تغذیه بیماران کبد چرب ۵ توصیه ساده برای کاهش وزن ۳ روش طبیعی رسیدگی به مو مدل ساده بستن مو در ماه رمضان
نوشته طرز تهیه آیس پک خانگی برای روزهای داغ تابستان اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

طرز تهیه آیس پک خانگی برای روزهای داغ تابستان


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog