دانستنی های سفر به بلغارستان

دانستنی های سفر به بلغارستان
آیا میدانید سفر به کشور بلغارستان می تواند شگفت انگیز ترین خاطره ها را برای شما رقم بزند ؟ آیا می دانید بلغارستان یکی از زیبا ترین و جذاب ترین کشورها در نگاه توریست ها بوده است ؟  در این مقاله به صورت کامل آنچه را که باید قبل از سفر به بلغارستان بدانید را تقدیم حضورتان میکنیم ٬ تا با اوج آرامش اگه قصد سفر کردید ٬ بدون تردید بلغارستان را گزینه ی اول سفرتان کنید …
بلغارستان یکی از مراکز گرشگری محبوب در بین توریست ها می باشد. یک کشور ارزان و مقرون به صرفه، با مردم محلی مهربان، تاریخ باورنکردنی، مناظر و سواحل شگفت انگیز.. همه چیز درباره این کشور فوق العاده است.. در اینجا اطلاعاتی در باره این کشور دست کم گرفته شده، به شما می دهیم.. تا هر آنچه که قبل از سفر به بلغارستان باید بدانید ، را بدست آورید.
دانستنی های سفر به بلغارستان
 

 
اقامتگاه
قیمت هتل های بلغارستان از ۱۲-۱۸ BGN (لوا: واحد پول بلغارستان) می باشد، در حالی که خوابگاه های خصوصی ۲۷-۳۶ BGN برای اتاقهای یک تخته و دو تخته می گیرند. قیمت هتلهای ارزان بسته به موقعیت و نوع هتل از ۳۶-۷۰ BGN متغیر می باشد. اجاره یک اتاق در یکی از خانه های محلی می تواند ارزان ترین و بهترین گزینه برای تور بلغارستان می باشد.
 
غذا 
دانستنی های سفر به بلغارستان
 

 
در بلغارستان می توانید یک همبرگر را با ۲.۵ BGN بخرید.. اگر می خواهید غذاهای محلی بلغارستان را امتحان کنید، با ۱.۳ BGN، بانیکا (تهیه شده از خمیر، پنیر و کره) و یا کرنویرشکا بخرید..
غرفه های خیابانی زیادی وجود دارد که میتوانید از انها ساندویچ ترکی با مرغ، سبزیجات و سس بخرید.. همچنین دکه هایی وجود دارد که میتوانید یک برش پیتذا را با کمتر از یک دلار نوش جان کنید.
سرویس حمل و نقل
حمل و نقل عمومی در بلغارستان بسیار ارزان می باشد.. اتوبوس محلی از ۰.۴۵ تا ۱.۳ BGN  برای شما هزینه دارد.. برای سفر از بورگاس به صوفیه با قطار باید ۱۲.۵ BGN باید پرداخت کنید.. قیمت تاکسی ها از ۱.۲۵ BGN  شورع می شود..
تفریحات
دانستنی های سفر به بلغارستان
 

 
بلغارستان یکی از ارزان ترین کشورهای برای سفر می باشد.. موزه های و جاذبه های بلغارستان روز اول ورود را به صورت رایگان از شما پذیرایی می کنند و ورودی از ۷-۱۸ BGN می باشد..
جاذبه های گردشگری بلغارستان
به پیاده روی در پارک ملی روسنسکی لوم بپردازید ! این پارک یک مسیر پیاده روی فوق العاده دارد و چندین صومعه سنگی با نقاشی های دیواری باستانی و یک روستای دیدنی دارد..
از پل شگفت انگیزش عبور کنید ! پل های شگفت انگیز، پلهای مرمین طبیعی هستند که از فرسایش کوه های هودوپ به وجود آمده اند.. این دو پل مسیر پیاده روی برای شما فراهم می کند و چندین کلبه توریستی هم در آن نزدیکی وجود دارد..
از ملنیک و صومعه روژن بازدید کنید ! صومعه روژن یک معبد بلغاری قرون وسطی با کلی نقاشی های دیواری بکر می باشد..
به موزه سوسیالیست آرت سری بزنید ! یک موزه هنری جدید که هنر دوران سوسیالیسم را به نمایش می گذارد.. یک پارک بزرگ از مجسمه بزرگ لنین گرفته تا ستاره قرمز حزب سوسیالیست در آن وجود دارد..
به میدان اسلاویکوف بروید ! در این میدان بازار کتاب و آثار شاعران معروف بلغارستانی مثل اسلاویکوف، و پتکو به نمایش گذاشته می شود..
به کوه های بالکان بروید ! این رشته کوه ها نام خود را از شبه جزیره بالکان گرفته است.. کوهستان بالکان در سراسر کشور امتداد یافته و یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی بلغارستان در بین طرفداران به مسیرهای کوهنوردی می باشد..
به کشف صوفیه بپردازید ! صوفیه، پایتخت بلغارستان و ترکیبی جالب از شرق و غرب است.. در اینجا از موزه ها، کلیساهای ارتدوکس شرقی، و معماری کمونیستی دیدن کنید..
دانستنی های سفر به بلغارستان
 

 
سری به سواحل دریای سیاه بزنید ! ۲۵۰ مایل از زمین بلغارستان در کنار دریای سیاه قرار دارد و یک سوم آن با سواحل شنی پوشیده شده است.. به این ساحل های بلغارستان بروید و از سفرتان لذت ببرید..
 
سفر به کشوری مثل بلغارستان شاید در ظاهر جذاب نباشد اما واقعیت چیز دیگری است ….
شگفت انگیز ترین پدیده ها را در این کشور میتوانید به معنای واقعی لمس و درک کنید ….
اگه قصد سفر به کشوری وصف نشدنی را دارید ٬ پیشنهاد ویژه ی نیو حرف به شما سفر به کشور بلغارستان است …
 
عمیق تر از تیک تاک ساعت دوستتان داریم .
با تشکر / نیو حرف 

مطالب بیشتر کاخ پترهوف روسیه جوش های دوران بلوغ را بشناسید درد قاعدگی چیست و چگونه درمان می شود؟ اطلاعات درباره خودارضایی
نوشته دانستنی های سفر به بلغارستان اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

دانستنی های سفر به بلغارستان


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog