لینک مستقیم از وردپرس به پروفایل لینکدین

موضوع آموزش وردپرس امروز:
سلام دوستان؛ اخیرا شرکت لینکدین را شرکت مایکروسافت خریداری کرده و این یعنی لینکدین در مسیر حر کت خود نیز بسیار قدرتمند تر حرکت خواهد کرد و به رشد خود ادامه خواهد داد. انصافا لینکدین با دیگر شبکه های اجتماعی تفاوتی اساسی دارد اونم اینه که هر کسی میتونه تو اینستاگرام یا فیسبوک حساب داشته باشه ولی کسی که چیزی از کسب و کار حالیشه میاد لینکدین و پروفایل می سازه و فعالیت میکند. حالا خود لینکدین که برای بچه های اهل کسب و کار است کلاس دیگری در مقایسه با دیگر شبکه های اجتماعی دارد پس امروز ابزاری را معرفی میکنیم که شما که اهل کسب و کار هستید با آن بتوانید کاربران وبسایت خویش را مستقیم به لینکدین برسانید.
 
افزونه وردپرس درج دکمه ی پروفایل لینکدین GD LinkedIn Badge
 

 
شاید برایتان جالب باشد که بدانید روزی ۷ هزار استخدام در لینکدین صورت میگیرد و همین امر مهم بودن این شبکه ی کسب و کار را به ما می رساند. حال اگر میخواهید دکمه ای در وبسایت وردپرس ی خود داشته باشید که مستقیم به پروفایلتان در لینکدین مختوم شود میتوانید از افزونه وردپرس یاد شده استفاده کنید.
   فرم سازی ساده در محیطی گرافیکی و زیبا
برای اینکه از این افزونه وردپرس استفاده کنید پس از نصب و فعال سازی، به بخش نمایش سپس ابزارک ها رفته و ابزارک ساخته شده توسط این افزونه را انتخاب کنید:
 

 
برای اینکار کافیست مشخصات خود را همانند تصویری که مشخص نموده در ابزارک درج نموده تا دکمه ای برای اینکار ساخته شود. دقت کنید که کاربران شما اندکی اطلاعات را در کنار دکمه ای ملاحظه میکنند که میتواند لینکی به پروفایل لینکدین شما داشته باشد.
 
افزونه وردپرس GD LinkedIn Badge
   دریافت مستقیم LinkedIn Badge
   مشاهده مشخصات
 
با سپاس از شما دوستان، امیدواریم این افزونه ی وردپرس برای شما کاربردی باشد.
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: قالب دایرکتوری وردپرس – قالب شرکتی وردپرس – قالب مجله خبری وردپرس

لینک مستقیم از وردپرس به پروفایل لینکدین


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog