رمزنگاری کردن ایمیل ها و جلوگیری از سرقت

موضوع آموزش وردپرس امروز:
سلام دوستان؛ میدانید که یکی از بخش های بازاریابی اینترنتی را بخش مهمی به نام ایمیل مارکتینگ می سازد و ایمیل مارکتینگ نیز از اسمش مشخص است که اصل کار در این چرخه همیشه ایمیل کاربر است. پس از اهیمت ایمیل های صحیح و فعال در ایمیل مارکتینگ نباید غافل شد. حال که چنین است برخی از هکرها کار را به جایی رسانده اند که میشود رقیب شما محصولات خود را در ایمیل کاربران و مشتریان دائمی شما تبلیغ کنند. به این صورت که آدرس ایمیل آنها را از وبسایت شما جمع آوری میکنند. این کار را ربات ها انجام میدهد پس لازم است تا شما هم ابزاری چین را برای دفع این حرکت خطرناک به کار بگیرید.
 
افزونه وردپرس محافظت از ایمیل کاربران Email Address Encoder
 

 
افزونه وردپرس انکودر ایمیل های ثبت شده در وبسایت شما را عوض کرده و به نوعی رمزنگاری میکند و به این ترتیب ربات هکران و افراد سودجو نمیتواند ایمیل های زیادی را دستگیر کند و باید نا امیدانه راهی شود. پس اگر شما هم مشتریان خود را از دست داده اید بدانید رقیب شما محصول خود را ارزانتر از شما به ایمیل وی ارسال کرده و همین امر نتیجه ی خوشی ندارد. پس بهتر است از این ربات های قدرتمند وبسایت وردپرس خود را در امان نگه دارید.
   گزارش دیدگاه های نامناسب توسط کاربران
افزونه وردپرس یاد شده آدرس ایمیل های کاربران را با تبدیل به اعداد اعشاری رمزنگاری میکند و از دید ربات ها در امان نگه می دارد و به این شیوه وبسایت شما از یک نظر دیگه در امینت قرار خواهد گرفت و مشکلی برای کسب و کار وو وبسایت شما پیش نخواهد آمد. پیشنهاد میکنیم از این افزونه ی پرکاربر استفاده لازم رو داشته باشید.
 
افزونه وردپرس Email Address Encoder
   دریافت مستقیم Encoder
   مشاهده مشخصات
 
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: قالب املاک وردپرس – قالب گرافیکی وردپرس – قالب دایرکتوری وردپرس

رمزنگاری کردن ایمیل ها و جلوگیری از سرقت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog