یک تصویر از آیفون ۷ پلاس با رنگ رزگلد منتشر شد

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی
نیمی از ماه آگوست گذشته و به تاریخ معرفی آیفون ۷ نزدیک می‌شویم. در این شرایط منابع خبری مختلف هر عکس و تصویر و شایعه‌ای که در اختیارشان قرار می‌گیرد را به سرعت منتشر می‌کنند. در آخرین مورد تصویر یک آیفون ۷ پلاس با رنگ رزگلد در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که یک دوربین دوتایی هم دارد. به هر حال این تصویر منتشر شده با همه حدسیات و شایعات قبلی همخوانی دارند. نا یک گوشی آیفون نسبتا نازک‌تر از مدل‌های سال‌های گذشته می‌بینیم که دوربین دوتایی دارد، در بالا و پایین بخش پشتی گوشی خطوط آنتن واقع شده‌اند و لوگوی اپل به کار رفته در آن درخشان است.

البته در پایین بخش پشتی گوشی یک علامت آیفون نوشته شده. فقط «آیفون» و نه «آیفون ۷»  یا «آیفون ۷ پلاس». این موضوع باعث می‌شود احتمال دهیم که این دستگاه هنوز محصول نهایی نیست یا شاید هم اساسا یک گوشی هوشمند که بتوان با آن کار کرد نباشد و نوعی ماکت از گوشی نهایی باشد. اما به هر حال اگر می‌خواستید بفهمید یک آیفون ۷ پلاس با رنگ رزگلد چه شکل و شمایلی خواهد داشت می‌توانید با نگاه کردن به این تصویر پاسخ پرسش‌تان را پیدا کنید.
تا آنجا که می‌دانیم آیفون ۷ پلاس ۳ گیگابایت RAM دارد و یک تراشه Apple A10 که نسبت به مدل‌های قبلی سریع‌تر هستند هم در آن به کار رفته. در کل مدت زیادی به معرفی آیفون جدید شرکت اپل باقی نمانده و با معرفی آن همه این شایعات به پایان خواهند رسید.

منبع: PhoneArena


مطلب یک تصویر از آیفون ۷ پلاس با رنگ رزگلد منتشر شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

یک تصویر از آیفون ۷ پلاس با رنگ رزگلد منتشر شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog