راهنمای استناد به منابع اطلاعات فارسی و انگلیسی


در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران نسخه دیجیتال شیوه‌نامه ایران- راهنمای استناد به منابع اطلاعات فارسی و انگلیسی- بر پایه شیوه‌نامه شیکاگو با پیشینه‌ای بیش از یکصد سال راه‌اندازی شد
به گزارش سایت پی ان یو نیوز شیوه‌نامه ایران (راهنمای استناد به منابع اطلاعات فارسی و انگلیسی) بر پایه شیوه‌نامه شیکاگو نام کتابی است که در حال حاضر در دونسخه کاربرپسند و دیجیتال در دسترس همگان قرار گرفته است.


با توجه به ضرورت داشتن شیوه ‌نامه‌ای فراگیر بر پایه روش‌های پذیرفته شده که راهنمای استناد به منابع اطلاعات فارسی و انگلیسی برای پدیدآورندگان فارسی ‌زبان، از سوی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) نسخه دیجیتال شیوه نامه ایران برای بهره‌مندی جامعه علمی کشور راه‌اندازی شد.


این شیوه‌نامه روش استنادی نویسنده ـ تاریخ و الگوهای پایه آن را می‌شناساند که روشی فراگیر و آسان است ضمن آن که چگونگی استناد به منابع گوناگون چاپی و الکترونیکی و نمونه‌های آن را نشان می‌دهد.


خلاصه‌ای از شیوه‌نامه برای ناشران و نشریه‌های علمی جهت راهنمایی پدیدآوران آماده شده و نسخه کاربرپسند این شیوه‌نامه با گزینه‌هایی مانند جست‌وجو و پیوندهای درون ‌متنی و همچنین نسخه دیجیتال آن در نشانی IMOS.IRANDOC.AC.IR در دسترس همگان است

راهنمای استناد به منابع اطلاعات فارسی و انگلیسی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog