ویرایشگر حرفه ای برای تصاویر شاخص

موضوع آموزش وردپرس امروز:
دوستان سلام؛ مطمئنا یکی از بخش های مهم هر وبسایتی را بخش محتوای بصری یا چندرسانه ای آن تشکیل میدهد حال شما هم این موضوع را در ذهن داشته باشید که کاربران همیشه عاشق کیفیت و البته طالب آن هستند. نمیشود یک تصویر شطرنجی را درون وبسایت وردپرس قرار دهیم و به توصیف آن بپردازیم. خب این شکل از کار درست نیست. پس تصاویر را مهم بر شمارید. بخش اصلی همین تصاویر را تصویر شاخص هر نوشته میوان در نظر گرفت. پس بیاید و بهتر از قبل مدیریت تصاویر شاخص وبسایت را انجام دهیم. تا پایان آموزش با ما باشید.
 
افزونه وردپرس مدیریت بهتر تصاویر شاخص Post Thumbnail Editor
 

 
شاید این سوال را از خود بپرسید که چرا باید از این افزونه استفاده کنید. فرض کنید باید تصاویر شاخص برای یک نوشته را متناسب با انواع حالت اون نوشته و هم چنین سایز تصاویر شاخص اون در اندازه ها و صفحه نمایش های مختلف را تعیین کنید. خب این بسیار زمانبر است در حالی که میتوانید برای انجام اینکار با افزونه وردپرس یاد شده قدم های بکمتری را برای انجام کار بردارید.
در همان بخش رسانه های وردپرس خود به سراغ تصاویر رفته و تنظیمات جدید را اجرا کنید. در همین صفحه ی رسانه ها میتوان انواع و اندازه ی یم تصویر را در حالت های مختفی مانند تصویر شاخص اصلی و یا حالت بند انگشتی تعیین کنید. به این صورت شما کار کمتری را انجام میدهید.
   راه اندازی سیستم رای گیری پپیشرفته و ایجکسی
حتی می توانید انتخاب تصاویر شاخص را به خود افزونه بدهید که خود تصاویر ساخته شده را نیز بهبود ببخشد. در حالت کلی بهتر است سری به صفحه ی اصلی این افزونه وردپرس در مخزن وردپرس بزنید و تصاویر عملکرد های آن را مشاهده کنید تا بیشتر با آن آشنا شوید.
 
افزونه وردپرس Post Thumbnail Editor
    دریافت مستقیم Editor
   مشاهده مشخصات
 
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: قالب وردپرس – آموزش وردپرس – هاست وردپرس – افزونه تجاری وردپرس

ویرایشگر حرفه ای برای تصاویر شاخص


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog