سازمان EISA هوآوی P9 را بهترین گوشی سال کرد

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی
«سازمان تصویر و صدای اروپا» یا همان EISA مجموعه‌ای از رسانه‌های مختلف صنعت سرگرمی است که هر ساله، به بررسی بهترین دوربین‌های عکس‌برداری، دوربین‌های تصویربرداری، تجهیزات صدا و گوشی‌های هوشمند می‌پردازد و بهترین دستگاه سال را معرفی می‌کند.
پرچم‌دار امسال HTC هم جایزه‌ای افتخاری دریافت کرده است.
این سازمان، بهترین گوشی هوشمند سال را انتخاب کرده است. پرچم‌دار امسال شرکت هوآوی یعنی Huawei P9 به عنوان بهترین گوشی سال ۲۰۱۶-۲۰۱۷ انتخاب شده‌اند. سال گذشته هم هوآوی توانسته بود با گوشی P8 این جایزه را نصیب خود کند. طراحی زیبا، سخت‌افزاری قدرتمند و دوربینی جدید، هوآوی P9 را به بهترین گوشی از نظر سازمان EISA تبدیل کرده است.
گوشی «تورینو» (Torino) ساخته‌ی شرکت CoolPad هم به عنوان بهترین گوشی ارزان‌قیمت انتخاب شده است.شرکت CoolPad که نام خودش را در اروپا ثبت کرده است،‌ با این گوشی ۵٫۵ اینچی که فقط ۲۰۰ یورو قیمت دارد، توانسته نظر داوران EISA را خودش جلب کند.
گوشی LG G5 به عنوان خلاقانه‌ترین گوشی و Galaxy S7 به عنوان بهترین دوربین در یک اسمارت‌فون انتخاب شده‌اند.
پرچم‌دار امسال HTC هم به این دلیل که مجموعه‌ی بزرگ از قابلیت‌های مختلف و خوب را در خودش دارد، جایزه‌ی افتخاری دریافت کرده است.

شرکت HTC جایزه‌ی دیگری هم برده است. هدست واقعیت مجازی HTC Vive هم به عنوان بهترین هدست انتخاب شده. البته رقابت زیادی در این گروه وجود نداشته و در حال حاضر، Vive بهترین هدست واقعیت مجازی ساخته شده است.
منبع: GSM Arena

مطلب سازمان EISA هوآوی P9 را بهترین گوشی سال کرد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

سازمان EISA هوآوی P9 را بهترین گوشی سال کرد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog