تبدیل وضعیت ۱۰۰۰ نفر از نیروهای قراردادی دانشگاه پیام نور


معاون اداری مالی عمرانی دانشگاه پیام نور از معرفی هزار نفر از نیروهای قراردادی به سازمان برنامه بودجه برای تبدیل وضعیت خبرداد


به گزارش سایت پی ان یو نیوز فیصل حسنی با عنوان اینکه مسئولیت سلامت مالی سازمان بر عهده مدیران است، گفت: مدیر مالی باید بر منابع و مصارف دانشگاه مدیریت داشته باشد و در چارچوب اصول و استراتژی های توسعه حرکت کند.
وی برنامه ریزی بهینه برای رسیدن به اهداف عالی دانشگاه، کشف قواعد بازار و ویژگی های جدید ، درک جهش های کسب و کار، و تلفیق استراتژیک از طریق فعالیت های همزمان را از مهم ترین وظایف مدیران مالی عنوان کرد.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در نشست با مدیران مالی و عمرانی استانها ضمن تاکید بر ضرورت تقویت نظارت در بخش مالی استانها گفت: نظارت امروزه به معنای تحلیل داده ها، حداکثر سازی سود و افزایش ثروت است .


حسنی ، مدیران مالی را نماینده رئیس دانشگاه در استانها دانست و گفت: همه مدیران مالی در قبال دانشگاه و کارکنان آن مسئول هستند و باید ضمن پیش بینی وضعیت آینده دانشگاه و ایجاد تعهد بر اساس آیین نامه ها و بخشنامه ها و دیگر قوانین رو به جلو حرکت کنند.


وی افزود: مرز همه ما قانون و آیین نامه است و هیچ مدیری نباید برای رضایتمندی دیگری قانون را زیر پا بگذارد و همانطور که باید حق را ادا کند.


 


معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی را یکی دیگر از برنامه های مهم دانشگاه عنوان کرد و گفت: حدود هزار نفر از نیروهایی که دارای آزمون استخدامی ادواری بوده اند به سازمان برنامه و بودجه برای تبدیل وضعیت اعلام شده اند و برای سایر نیروها نیز قطعا اقدام خواهد شد.


وی افزود: برنامه ریزی دانشگاه در بحث تولید محتوا، تاسیس شرکت های دانش بنیان ، راه اندازی سایتی برای معرفی آزمایشگاه ها و تجهیزات دانشگاه، راهکاری مناسب برای درآمدزایی است.


 


گفتنی است، نشست مدیران مالی و عمرانی مراکز استانی دانشگاه پیام نور با حضور معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور و مدیران ستادی در سازمان مرکزی برگزار شد. در این نشست در دو بخش مالی و عمرانی موضوعاتی نظیر؛ اجرای نرم افزار یکپارچه سازی برای ایجاد زیرساخت تفویض اختیار به استانها، درآمدزایی، یکسان سازی و همسان سازی و ارائه قرارداد متحد الشکل، تعامل با دستگاه های نظراتی، تحلیل بودجه ۹۴ و مقایسه با بودجه ۹۵، ایجاد نرم افزار مکانیزه برای ثبت اموال، افتتاح طرح های عمرانی در هفته دولت و دهه فجر و تامین اعتبار مورد نیاز مطرح شد.

تبدیل وضعیت ۱۰۰۰ نفر از نیروهای قراردادی دانشگاه پیام نور


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog