فقط با خوردن غذا لاغر شوید

این دستور که متکی به غذا خوردن است با دستور های دیگر تفاوت فاحش دارد و اثری حتمی دارد!
( شب ها غذای سبک بخورید یا هیچ نخورید ولی صبحانه یا ناهار شما اگر مفصل باشد عیبی ندارد) این بدترین دستور هاست و نه تنها نمی کند بلکه سرانجام شخص را چاق تر می کند.
طبق این دستور صبح از بهترین غذاها یعنی میوه ها استفاده کنید و ناهار و شام هر چه می خواهید بخورید!
بهترین دستور برای کوچک شدن شکم و لاغر شدن انحصار صبحانه به میوه است مخصوصا به میوه های کم قند و کم چربی است و تا ظهر غذای دیگری نخورید.
بهترین میوه برای این کار مرکبات و انواع آلو و گوجه و گلابی است.
می توانید شکم بند ببندید و ورزش کنید و وقتی چند روز صبح میوه مثلا لیمو یا پرتقال خوردید و تا ظهر غذای دیگری نخوردید مشاهده می کنید پیه های شکم شما آب شده است. وقتی شما صبح میوه ترش بخورید غذایی خورده اید که دارای بهترین ویتامین ها و فلزاتی است که در ترمیم سلول ها نظیر ندارد.

برعکس آنچه شنیده اید برنج ساده و مواد نشاسته ای را شب میل کنید. اجداد ما تقریبا این عادت را داشتند. برنج را شب می خوردند، روزها آبگوشت یا کباب و آش و امثال این ها می خوردند. چنان که می دانید بیماری های قلبی و چاقی در بین آنها کمتر از امروز بوده است.


اگر لاغر هستید با خوردن انگور چاق و اگر زیاد چاقید با خوردن این میوه لاغر شوید.
چاق ها صبح انگور ترش و لاغرها انگور شیرین میل نمایند. باید بدانید انگوری که صبح خورده شود ذخیره ی بدن را زیاد می کند و آنچه شب خورده شود می سوزد و ذخایر اضافی بدن را می سوزاند.


برای اشخاص چاق خوردن مختصری زنجبیل، دار فلفل و دارچین اثر نیکو دارد.


ویتامین های "ب" در لاغر شدن و ذوب کردن پیه های اضافی اثر نیکو دارند زیرا ترشحات غده ی سیب آدم بدون وجود این ویتامین ها نمی توانند کاری انجام دهند در اکثر خوراکی ها مخصوصا: جو، هویچ، اسفناج، بلال، کلم، شیر، دل و قلوه و جگر موجود است. و بهترین راه به دست آوردن آنها آب سبوس گندم و جو و برنج است.


اگر چاق هستید همه روزه با غذا هویچ خام میل نمایید.

فقط با خوردن غذا لاغر شوید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog