قرار دادن پرونده ی صوتی روی تصاویر در وردپرس

موضوع آموزش وردپرس امروز:
 
سلام دوستان؛ همیشه راه های انتقال اطلاعات چالش های جدید و جذابی را به همراه داشته است. امروز که رسانه ها در وردپرس به خوبی و بهتر از همیشه پشتیبانی میشوند شما میتوانید خلاقیت خود را به خرج دهید و از نوع رسانه ای که میتوانید استفاده کنید. خب دوستان، اما امروز میخواهیم در فریش تم و در این آموزش وردپرس به معرفی ابزار جالبی برای استفاده از نوع رسانه ای خلاقانه ای بپردازیم که میتواند خلاقیت بیشتر شما را رقم بزند. افزونه وردپرس Audio Story Images میتواند صوت و تصویر را ترکیب کند. از این لحاظ که شما میتوانید پرونده های صوتی خود را روی تصاویری قرار دهید و آن را در اختیار کاربران قرار دهید.
 
افزونه وردپرس ترکیب صوت و تصویر ثابت Audio Story Images
 

 
افزونه وردپرس Audio Story Images میتواند یک رادیو را به فرض مثال برای شما بسازد که شما رد پس زمینه ی آن یک فایل صوتی قرار داده اید. اما نام خود افزونه Audio Story Images این طور بیان میکند که وقتی شما نیاز به توضیحاتی درباره تصویر دارید میتوانید با این افزونه اینکار را به سادگی انجام دهید. خب این افزونه امروز کاربرد جالبی را که شبیه به پاورپوینت است را یادآوری میکند.
به این ترتیب شما با این افزونه میتوانید روی تصاویر خود تراک های صوتی قرار دهید که توضیحات یا داستانی را برای کاربران به ارمغان می آورد.
 
افزونه وردپرس Audio Story Images
   دریافت مستقیم Story Images
   مشاهده مشخصات
 
منبع: فریش تم – ارائه دهنده:  قالب بازی وردپرس – قالب شخصی وردپرس – قالب گرافیکی وردپرس

قرار دادن پرونده ی صوتی روی تصاویر در وردپرس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog