نمایش پربازدیترین نوشته ها در وبسایت وردپرسی

موضوع آموزش وردپرس امروز:
 
سلام دوستان؛ بالاخره هر وبسایت وردپرسی دارای محتوای اختصاصی خودش است. در این بین این کاربران هستند که تعیین میکنند چه محتوایی واقعا مناسب بوده و چه محتوای ارزش بازدید مخاطب را نداشته است. خب طبق معمول آمارهای یک نوشته که افزایش پیدا میکند میتوانیم آن را بهتر در معرض دید کاربران تازه وارد قرار دهیم. برای اینکار میتوان از ابزار های خود قالب وردپرس استفاده کنیم البته شاید بعضی از قالب های حرفه ای چنین امکانی را نداشته باشند و به همین منظور افزونه وردپرس Popular Posts را برای آموزش وردپرس امروز در نظر گرفتیم. پس در ادامه با ما باشید.
 
افزونه وردپرس نوشته های پربازدید WordPress Popular Posts
 

 
افزونه وردپرس WordPress Popular Posts برای این طراحی شده تا نوشته های پربازدید وبسایت وردپرسی را در قالب یک ابزارک به نمایش درآورد.
میتوانید ابزارکی که ساخته اید را به بازه های مختلف پربازدید اختصاص دهید. مانند پربازدیدترین های ۲۴ ساعت گذشته یا هفته و ماه و یا همیشه. البته در زیر نوشته های قرار گرفته در افزونه میتوان تعداد بازدید و تعداد دیدگاه ها را نیز نمایش داد. اما خب بهتر است چگونگی استفاده از این افزونه وردپرس را نیز برای شما دوستان محترم توضح دهیم.
   افزونه لیست علاقه مندی ها برای ووکامرس
طرز کار افزونه وردپرس WordPress Popular Posts
 

 
میتوانید طبق تصویر که پر شده است شما میتوانید در جاهای مشخص شده، محتوای مورد نظر مانند عنوان ابزارک را درج کنید. کار با این ابزارک بسیار ساده است و شما در بخش ابزارک ها میتوانید بازه های زمانی را انتخاب کنید. همچنین شما میتوانید نوشته هایی را برای این قسمت انتخاب نکنید.
در بخش تنظیمات نوشته ها میتوانید عنوان نوشته، خلاصه ای از نوشته و تصوییر بندانگشتی نوشته را انتخاب کنید.
در بخش تنظیمات توضیحات اضافی نوشته های نمایش داده شده میتوانید تعداد دیدگاه ها، تعداد نمایش، نام نویسنده، تاریخ نوشته و دسته بندی را نیز تعیین کنید.
سپس در پایان ذخیره را بزنید تا ابزارک مورد نظر خود را ساخته باشید.
 
افزونه وردپرس WordPress Popular Posts
   دریافت مستقیم Popular Posts
    مشاهده مشخصات
 
منبع:  فریش تم  – ارائه دهنده: قالب موزیک وردپرس – قالب نمونه کار وردپرس – قالب پزشکی وردپرس

نمایش پربازدیترین نوشته ها در وبسایت وردپرسی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog