بهینه سازی تگ تصاویر با عنوان نوشته ها

موضوع آموزش وردپرس امروز:
 
سلام دوستان؛ معمولا بهینه سازی ها در هر جای وردپرس ممکن است. از آن طرف هم خود وردپرس بهتر از سیستم مدیریت محتوای دیگری با موتورهای جستجو سازگاری دارد. به هر حال این رویه از طرف موتورهای جستجو اتخاذ شده که با وردپرس بیشتر دوستی داشته باشند. خب دوستان تا بحال شاید در مورد سئو و بهینه سازی تصاویر آموزش های زیادی را قرار داده ایم. اما امروز به هماهنگی بیشتر تصاویر با محتوا میپردازیم. اگر نوشته ها و مطالب وبسایت شما دارای تصویر است بهتر است در بخش مشخصات تصویر در کتابخانه نیز عنوان نوشته را برای تصویر اختصاص دهید. اما راه حل بسیار خوب این کار وقت گیر را امروز برای معرفی انتخاب کرده ایم.
 
افزونه وردپرس هماهنگی عنوان نوشته و مشخصات تصاویر Media File Renamer
 

 
افزونه وردپرس Media File Renamer میتواند عنوان تمامی نوشته ها را به طور خودکار در بخش نام تصاویر شما درج کند. این برای سئو خیلی خوب است زیرا تصاویر را به نوشته ها سنجاق میکند و در کل به این صورت که به موتور جستجو میفهماند که این تصویر جزئی جدا نشدنی از این نوشته یا آموزش است.
کاربرد بیشتر این افزونه اینجا بیشتر نمایان میشود که شما یک وبسایت خبری دارید. بنابراین روزانه نوشته های فراوانی در ووبسایت شما منتشر میشود و یقینا همه تصاویر حتی یک تصویر دارند که تصویر شاخص است.. اینجاست که افزونه وردپرس Media File Renamer عنوان نوشته های شما را در بخش مشخصات تصاویر شما درج میکند و به این شیوه شما یکی از اصول بهینه سازی تصاویر را رعایت کرده اید.
   پنج اشتباه سئو به سبک وردپرس
طرز کار افزونه وردپرس Media File Renamer
شاید در نگاه اول استفاده از این افزونه وردپرس ساده باشد. اما دقت کنید که استفاده از این افزونه وردپرس میتواند با پیامد هایی نیز همراه باشد پس بهتر است دقت کافی را داشته باشید. فرانید خطرناکی پشت این افزونه قرار دارد. زیرا یک عمل خودکار را به عهده میگیرد. پس اول از هر کاری، بجای اینکه تغییر عنوان را برای همه نوشته ها تغییر دهید. روی چند نوشته آن را امتحان کنید.
اگر افزونه بخوبی کار کرد پس میتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید اما اگر کار نکرد! ابتدا برای چند نوشته تغییر نام را بزنید. سپس کش مرورگر خود را خالی کنید. سپس دوباره امتحان کنید. اگر کارساز بود پس با خیال راحت استفاده کنید.
توصیه ما به شما اینست که قبل از استفاده از افزونه وردپرس Media File Renamer حتما بکاپی تهیه کنید.
 
افزونه وردپرس Media File Renamer
   دریافت مستقیم File Renamer
   مشاهده مشخصات
 
منبع: فریش تم – ارائه دهنده:  قالب تک صفحه ای وردپرس – قالب چند منظوره وردپرس – قالب فروشگاهی وردپرس

بهینه سازی تگ تصاویر با عنوان نوشته ها


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog