قالب خبری وردپرس newspaper

امروز یک محصول شگفت انگیز رو برای شما آماده سازی کردیم که در نوع خودش بی نظیره . اگر مقایسه ای در ارتباط با قالب خبری وردپرس موجود در همه سایت رو انجام بدید حتما تفاوت های بی شمار این قالب مجله خبری وردپرس رو متوجه خواهید شد . فریش تم همواره دنبال محصولاتی هست که در عین راحتی کار با قالب ، بسیار حرفه ای باشد و بتونید بهترین سایت ممکن رو داشته باشید .
.
طی جستجو های فراوان در ارتباط با قالب خبری وردپرس و همچنین بنا به درخواست های فراوان کاربران محترم سایت ما یک قالب وردپرس حرفه ای رو برای شما آماده کردیم که همه افراد به راحتی خودشون بتوانند سایتشون رو مدیریت کنند . شما در این پوسته وردپرس خبری تقریبا همه تنظیمات سایتتون و تغییراتتون رو میتوانید از طریق پنل تنظیمات فارسی این قالب انجام بدید و نیازی به تخصص زیادی نیست .
.
قالب خبری نیوز پیپر با استفاده از صفحه ساز فوق حرفه ای خود و هماهنگی کامل با افزونه ویژوال کامپوزر براحتی و تنها با درگ & دراپ میتوانید چیدمان سایت رو تغییر بدید و طبق سلیقه و ایده ذهنی خودتون صفحات رو ویرایش و چیدمان دلخواهتون رو انجام بدید .
.
انواع ویجت های اختصاصی و کاملا حرفه ای ، انواع پیشنمایش که به دلخواه خودتون هر کدوم از صفحات رو که خواستید به عنوان صفحه اصلی سایت قرار بدید ، انواع هدر و فوتر های جذاب و حرفه ای، پنل تنظیمات فوق حرفه ای و کاملا فارسی ، صفحه ساز کاملا گرافیکی ،مگامنوی حرفه ای ، قرار دادن ویدیوی و صدا و عکس و … ، سئوی بسیار قوی ، سرعت لود بالا ،قرار دادن بک گراند ، کاملا رسپانسیو و واکنشگرا ، سازگاری با ووکامرس که میتونید یک فروشگاه هم در سایتتون راه اندازی کنید ، سیستم ثبت نام حرفه ای به صورت اجاکس ، دارای سیستم امتیاز دهی به مطالب ، نصب راحت تنها در ۲ دقیقه و …. همه و همه باعث شده که این قالب وردپرس خبری یکی از بهترین قالب هایی باشد که ما برای شما عزیزان بومی سازی و بهینه ساز کردیم و همراه با پشتیبانی و کمک فریش تم میتونید یک سایت برتر و حرفه ای رو راه اندازی کنید.
.
شما در هر زمینه ای که فعالیت کنید قالب خبری newspaper کامل و تماما پاسخگو نیاز شما خواهد بود و باید به طرحان این پوسته خبری فوق حرفه ای یک دستخوش جانانه گفت و اگر پیشنهاد مارو بخواید ما قطعا و حتما قالب نیوز پیپر رو به شما پیشنهاد خواهیم داد .
 
 

 
 
برخی از مهمترین ویژگی های قالب خبری وردپرس news paper:
 


دارای سئوی بسیار قوی
لود بسیار سریع و سرعت بالا
کاملا رسپانسیو و واکنشگرا
ویرایش صفحات تنها با کشیدن و رها کردن
راه اندازی فروشگاه با افزونه ووکامرس
سازگاری کامل با تمامی مرورگرهای روز دنیا
انواع پیشنمایش صفحه اصلی
پنل تنظیمات فوق حرفه ای و کاملا فارسی
دارای ابزارکهای اختصاصی
بیش از ۲۷۰۰۰ فروش در سایت تم فارست
کاملا ارجینال
پشتیبانی از نمایش و دانلود فیلم در سایت
رابط کاربری بسیار ساده
دیزاین کاملا مدرن و شیک
نسخه حرفه ای اختصاصی برای موبایل
در ۲ طرح تیره و روشن
ابزارکهای آب و هوا
ابزارک های شبکه های اجتماعی
ابزارک اختصاصی دسته بندی ها
ابزارک اختصاصی نویسنده های سایت
انوواع هدر های جذاب و مختلف
انواع فوتر های حرفه ای
دارای منوی بالای سایت
سازگاری کامل با نمایشگرهای لمسی
قرار دادن فونت آیکون های زیبا
دارای اواع گالری های جذاب و خیره کننده
دارای فونت های انگلیسی و فارسی
ستاره دار کردن و امتیاز دهی به مطالب
دارای سرچ حرفه ای به صورت اجاکس
سازگاری با افزونه سئو yoast
صفحه ۴۰۴ اختصاصی
سازگاری با انجمن بی بی پرس
اسلایدر مخصوص آی او اس
ساخت اسلاید و سایدبار حرفه ای
دارای بخش حرفه ای قرار دادن تبلیغات در سایت
نصب و راه اندازی کاملا رایگان توسط فریش تم
ارائه آپدیت های رایگان توسط فریش تم
پشتیبانی رایگان و مادام العمر توسط فریش تم
دارای بسته نصبی آسان توسط فریش تم
و امکانات بی شمار دیگر …


 
بسته نصبی آسان
برای راحتی خریداران محترم فریش تم ما قالب وردپرس newspaper رو به صورت بسته نصبی آسان آماده سازی کردیم تا نیازی نباشه زمان زیادی رو صرف ایمپورت کردن و ساخت چیدمان قالب کنید با استفاده از بسته نصبی براحتی و در عرض کمتر از ۵ دقیقه سایت رو همانند پیشنمایش آنلاینی که در سایت قرار دادیم راه اندازی کنید و در صورت هر گونه مشکلی در نصب و راه اندازی فریش تم کاملا رایگان برای شما نصب و راه اندازی خواهد کرد .
 
 
 

قالب خبری وردپرس newspaper


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog