حمایت شبکه ناصبی از منتظری! + عکس

به گزارش اویس ، انتشار فایل صوتی منتظری توسط بیت او درباره اعدام منافقین محارب در سال ۶۷ با واکنش‌های مختلفی مواجه شد، از تحلیل‌هایی متفاوت درباره انگیزه احمد منتظری در رسانه‌ای کردن این فایل صوتی تا روایت سید حسن خمینی از بغض‌های تمام نشدنی نسبت به حضرت امام و تاکید موسوی بجنوردی بر اطلاعات غلط منتظری.
انتقام‌کشی‌ باند مهدی هاشمی از امام هر زمان شکلی متفاوت به خود می‌گیرد، این بار نیز پس از نشست سالانه منافقین در فرانسه که با حضور ترکی الفصیل مسئول اطلاعات سابق رژیم سعودی برگزار شد و دیدار مریم رجوی با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، بیت منتظری در سومین گام اقدام به انتشار فایل صوتی منتظری در دیدار با چهار نفر از مسئولان قضائی و اطلاعاتی وقت کشور، نیری (حاکم شرع وقت)، مرتضی اشراقی (دادستان وقت)، ابراهیم رئیسی (معاون وقت دادستان) و مصطفی پورمحمدی (نماینده وقت وزارت اطلاعات در زندان اوین) کرد تا بتواند زمینه را برای مظلوم‌نمایی منافقین محارب فراهم کند.
اما در اتفاقی جالب شبکه وهابی و ناصبی توحید به مدیریت عبدالرحیم ملازاده کارشناس وهابی، شخصی که در کارنامه خویش گستاخی به اهل بیت (ع) و کافر معرفی کردن شیعیان را دارد. با منتشر کردن صوت منتظری در شبکه و کانال تلگرام این شبکه به حمایت از منتظری و منافقین پرداخت
سوال اینجاست مگر ملازاده شیعیان را کافر و دروغگو معرفی نکرده است حال چرا از منتظری و این جریان حمایت می کند؟ سوال دیگر اینکه چه اتفاقی افتاده که ملازاده ناصبی به یکباره هوادار سینه چاک منتظری شده است؟ مگر منتظری جزو همان شیعیانی که ملازاده آنها را دروغگو و کافر اعلام می کرده نیست؟
نوشته حمایت شبکه ناصبی از منتظری! + عکس اولین بار در اویس پدیدار شد.

حمایت شبکه ناصبی از منتظری! + عکس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog