کار مردم نباید به تعویق بیفتد

لامـــــرود/ محمود صابری زاده - نماز دشمن شکن این هفته لامرد به امامت حضرت حجت السلام و المسلمین هاشمی شهیدی در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد.
وی ضمن خطاب قرار دادن مسولین و پرسنل ادارت نسبت به خدمات رسانی به مردم گفت: وظیفه همه ما بعنوان مسئول در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است و خدایی نخواسته نکند کار مردم را به روز دیگر موکول و یا با آنها ترش رویی و در انجام وظیفه نیزکوتاهی کنیم. که در این دنیا و آخرت مواخذه خواهیم شد.
امام جمعه لامرد حضور پرشور مردم در انتخابات را نشانه تقوی سیاسی آنان دانست و گفت: با اتمام انتخابات، مردم از مسولین کار می خواهند.
وی همچنین گفت: ازهمه مسولین میخواهم بانیت خالصانه به مردم خدمت کنند.
هاشمی شهیدی ضمن عرض خیرمقدم به مهندس حسینی فرماندار جدید لامرد، ازخدمات چندین ساله مهندس منصوری نیز تشکر و قدردانی کرد وگفت: ان شا الله فرماندار جدید با درایت و مدیریت به مردم خدمت کنند و به دنبال تنش و چالش نباشیم.
وی ضمن اینکه همه مردم ما مردمی رحیم و دوست دار انقلاب هستند گفت: نقش علما و روحانیون و فرهنگیان را نباید نادیده گرفت و در زمان جنگ نیز در دو مرحله و به طور منسجم ۲۸ نفر از روحانیون از لامرد در جبهه ها حضور یافتند.
وی در بخشی دیگر ازسخنان خود از حضور پرشور مردم در تشییع شهدا و عشق و علاقه معنوی آنان اشاره کرد و گفت: مردم ما احساسی خالصانه دارند و  در این دمای ۵۰درجه چه حضور پرشوری داشتند.
خطیب نماز جمعه لامرد به درایت و هوشمندی و ذکاوت رهبری و مدیریت ایشان اشاره نمودند و گفتند: رهبری معظم چندین ماه هست که مسایل ریز ورود کردند و چنان مدیریت میکنند که بایدقدر رهبری را دانست.
هاشمی شهیدی ضمن همراهی کردن مردم با مسولین و بالعکس گفت: اشکال در همه وجود دارد و نباید به دنبال ضعف و ایراد باشیم بلکه بادرستی با مسولین درمیان بگذاریم و باید مسولین را همراهی کنیم. وی همچنین وزارت اطلاعات را یکی قویترین وزارت خانه اطلاعاتی جهان دانست وگفت: نیروهای گمنام امام زمان با اشرافیت کامل برهمه جزییات و مسایل اتفاق افتاده دشمنان را نمی توانند بازگو کنند.
وی گفت برنامه ریزی های دشمنان را در گلوگاهای خاص نقش بر آب میکنند وی همچنین از مردم خواست موارد مشکوک رابه مسولین امر اطلاع دهند.
خطیب نمازجمعه لامرد گفت: آمریکا به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است و هر کدام از ماها میتوانیم نقش بسزایی در مهار این شیطنت آنان داشته باشیم که امام بزرگوار چه زیبا فرمودند آمریکا را یک شیطان بزرگ است.
وی در پایان سخنان خود اقتدار جمهوری اسلامی ایران را داشتن صنایع دفاعی قوی خواند وگفت: صنایع دفاعی ما خیلی کارساز و مهم است.
نوشته کار مردم نباید به تعویق بیفتد اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

کار مردم نباید به تعویق بیفتد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog