مبارزه جذاب مردانی و تونگایی پرماجرا

پرچم‌دار کشور تونگا که سوژه اصلی مراسم افتتاحیه المپیک بود حالا رو در روی سجاد مردانی قرار گرفت و اتفاقات جالبی را در حین مبارزه رقم زد.
به گزارش "ورزش سه"، سجاد مردانی تکواندوکار وزن 80 کیلوگرم ایران در اولین مبارزه خود به مصاف حریف تونگایی خود رفت تا با این ورزشکار ی که در روز افتتاحیه مورد توجه تمام رسانه‌ها قرار گرفته بود پیکار کند. او همان پرچم‌داری است که بدون لباس به رژه آمده بود و پرچم تونگا را در دست داشت.

سجاد شروع فوق‌العاده‌ای داشت و با چند ضربه پی در پی 9 امتیاز را کسب کرد تا او برای برد نگرانی نداشته باشد. اما نکته جالب این بود که تکواندوکار تونگایی با وایلد کارت فدراسیون جهانی به المپیک راه پیدا کرده بود و کیفیتی در سطح سایر ورزشکاران نداشت. او در امتیاز 14 بر صفر یک امتیاز از سجاد گرفت و همان جا و در حین مسابقه شروع به خوشحالی کرد چراکه همین یک امتیاز در المپیک آن هم در مقابل نفر سوم رنکینگ وزن خود برایش کافی بود.

خوشحالی ورزشکار تونگایی بسیار جالب بود و سجاد مردانی رفت و با او دست داد تا اولین امتیاز المپیکی اش را به او تبریک بگوید. این مبارزه با نتیجه 16 بر یک به سود سجاد مردانی پایان پذیرفت تا او راهی مرحله بعد شود.

مبارزه جذاب مردانی و تونگایی پرماجرا


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog